Ik heb al meerdere malen contact gehad met de klantenservice maar zij kunnen mijn probleem niet oplossen. Sinds enkele weken, zonder dat ik iets aan mijn instellingen heb gewijzigd, worden mijn mails in het postvak verwijderde mails (prullenbak) automatisch na 7 dagen verwijderd. De instellingen van de prullenbak heb ik samen met de klantenservice gecontroleerd. Er zijn geen filterregels ingesteld en ook staat automatisch verwijderen niet 'aan'. Klantenservice weet niet hoe dit op te lossen en verwijst me naar deze community. Ik hoop dat er iemand is die het probleem op kan lossen.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Gebruik je op 1 van je apparaten niet iets wat dit doet?
Er zijn diverse (pop mail) instellingen waardoor dit gebeurt.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Gebruik je op 1 van je apparaten niet iets wat dit doet?
Er zijn diverse (pop mail) instellingen waardoor dit gebeurt.
Is dat ook als je via de webmail je mail bekijkt van dat emailadres? Inloggen op Ziggo Mail | Ziggo
Dag Bert, Ja ook dan zijn/worden de mails na 7 dag verwijderd. Overigens gebruik ik in de regel outlook om mijn mails te lezen.
Dag Steef, op mijn telefoon (waar ik mijn mail ook kan uitlezen) heb ik geen opties om 'dagen van syn' in te stellen. Bovendien heb ik aan mijn telefooninstellingen niets gewijzigd sinds dit probleem is ontstaan.
Welke versie van Outlook gebruik je?
Als mails hier zomaar zouden verdwijnen, dan zou ik in ieder geval het wachtwoord van Mijn Ziggo wijzigen en van het bewuste Emailadres in Producten => Internet onder Emailadressen.
Dag Bert, het lijkt erop dat het eerdere antwoord van Steef toch de oplossing is. Op mij telefoon stond idd verwijderen na 7 dagen ingesteld. Dit heb ik nu gewijzigd en kijk de komende dagen of dit idd de juiste oplossing is. Blijft voor mij wel de vraag hoe zo opeens heeft kunnen ontstaan omdat ik niets aan mijn telefooninstellingen heb gewijzigd sinds dit probleem zich voordoet.
Kunnen jullie ook aangeven hoe ik dit instel in Apple Mail. Bij mij worden ook van enkele mailboxen de mails verwijderd op mijn desktop. Op mijn laptop gek genoeg niet.
Hoi Kajotten, welkom op de Community!
Wat een geluk bij een ongeluk dat jij op dit topic stuit terwijl jij zelf dit probleem ook ervaart. De kans is groot dat het in de instellingen van je e-mail programma zit, omdat je aangeeft dat alles wel goed gaat op je laptop. Hoe heb je de mail op de laptop ingesteld en hoe op je desktop? Maak je gebruik van de POP- of IMAP instellingen? Het is aan te raden op beide apparaten dezelfde instellingen te gebruiken. We zien je graag terug met meer informatie en wie weet heeft onze Community topper @Bert ook nog handige tips en tricks voor je.
@kajotten kijk bij de laatste groene pijl daar kun je het veranderen.
Dag Judith. ik heb geen desktop. Gebruik alleen een laptop en kan mijn mail ook uitlezen op mijn iphone. Instellingen staan op beide apparaten op IMAP.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.