1
Vraag
2
Reacties
pd0pvl

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

E-mail adressen overzetten op een nieuw ziggo account waar kan ik deze vraag neerleggen?

hi,

 

mijn partner en ik hebben beiden een eigen ziggo account, nu wil ik haar email accounts weer hangen onder haar eigen ziggo account.  Met de helpdesk kom ik niet verder  wie o wie kan mij helpen.

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5734Posts
  • 681Oplossingen
  • 2387Likes

Helaas gaat dat niet @pd0pvl

 

Als je gaat samenwonen, zal 1 van beide het abonnement gaan opzeggen. Het abonnement dat wordt opgezegd, het bijbehorende e-mailaccount komt dan ook te vervallen. We kunnen dit helaas niet behouden en losgekoppeld activeren.

Dat is helaas het nadeel van een e-mailaccount bij je provider in plaats van extern zoals Gmail 😞

Bekijk in context

9 Reacties 9
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 74988Posts
  • 5137Oplossingen
  • 21836Likes

In de basis worden geen emailadressen meer omgezet bij Ziggo, alleen in bijzondere gevallen als b.v. overlijden en fouten die Ziggo zelf gemaakt heeft.

Ziggo moderators komen vanzelf in ieder topic langs en kunnen kijken wat er al dan niet mogelijk is.

Erik P
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3232Posts
  • 585Oplossingen
  • 769Likes

Goedemiddag @pd0pvl,

Fijn dat er in dit topic al een reactie staat. Zoals Bert al schreef, worden in de basis helaas geen e-mailadressen omgezet.

Mag ik vragen wat de reden van het verzoek is? En hebben je partner en jij op verschillende adressen een Ziggo abonnement?


pd0pvl
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoi Erik,

 

klopt we hebben beide een ziggo abbonement reden van het verzoek is dat we veel mail in onze mappen hebben staan en dat het anders weg is of we moet alles overzetten wat eigenlijk geen doen is vanwege de hoeveelheid.

het gekke is wel dat in 2020 met de verhuizing naar mijn huidige adres het geen probleem was en de de mailadressen gemigreerd zijn naar een nieuw account.

 

hoop toch echt dat je mij lees ons kan helpen.

 

Robert

Pineapple

Level 16
  • 1689Posts
  • 177Oplossingen
  • 667Likes

En intussen heeft Ziggo het proces voor het overzetten van e-mailaccounts aangepast. Wat in 2020 nog mogelijk was, is niet bepalend voor het huidige beleid. Daar is niets geks aan. 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 74988Posts
  • 5137Oplossingen
  • 21836Likes

Met een verhuizing met hetzelfde klantnummer gaat alles mee over, dan wordt alleen het huisnummer en de postcode gewijzigd en gaat de rest 1 op 1 over.

 

Van het ene klantnummer naar het andere klantnummer overzetten van emailadressen is de werkwijze veranderd sinds juli 2021 en een stuk beperkter geworden.

Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 400Oplossingen
  • 976Likes

Goedemorgen @pd0pvl, begrijp ik het goed dat jij jouw account gaat opzeggen en het om die reden wilt  samenvoegen met jouw partner? Zoals @Pineapple en @Bert al aangeven is de regelgeving rondom dit topic behoorlijk veranderd. Bij een verhuizing worden de e-mailadressen wel meeverhuist. 

pd0pvl
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoi , nee ik heb mijn account en zij heeft haar ziggo account, we wonen op verschillende adressen.

ik zou het fijn vinden als we het los kunnen koppelen vanwege de hoeveelheid mail en mappen in de mailboxen.

 

 

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5734Posts
  • 681Oplossingen
  • 2387Likes

Helaas gaat dat niet @pd0pvl

 

Als je gaat samenwonen, zal 1 van beide het abonnement gaan opzeggen. Het abonnement dat wordt opgezegd, het bijbehorende e-mailaccount komt dan ook te vervallen. We kunnen dit helaas niet behouden en losgekoppeld activeren.

Dat is helaas het nadeel van een e-mailaccount bij je provider in plaats van extern zoals Gmail 😞

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 74988Posts
  • 5137Oplossingen
  • 21836Likes

De E-mailadressen blijven nog wel 6 maanden te gebruiken, na opzegging van het abonnement. om in die tijd overal het email adres te kunnen wijzigen.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic