hi,
mijn partner en ik hebben beiden een eigen ziggo account, nu wil ik haar email accounts weer hangen onder haar eigen ziggo account. Met de helpdesk kom ik niet verder wie o wie kan mij helpen.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Helaas gaat dat niet @pd0pvl
Als je gaat samenwonen, zal 1 van beide het abonnement gaan opzeggen. Het abonnement dat wordt opgezegd, het bijbehorende e-mailaccount komt dan ook te vervallen. We kunnen dit helaas niet behouden en losgekoppeld activeren.
Dat is helaas het nadeel van een e-mailaccount bij je provider in plaats van extern zoals Gmail 😞
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
In de basis worden geen emailadressen meer omgezet bij Ziggo, alleen in bijzondere gevallen als b.v. overlijden en fouten die Ziggo zelf gemaakt heeft.
Ziggo moderators komen vanzelf in ieder topic langs en kunnen kijken wat er al dan niet mogelijk is.
Goedemiddag @pd0pvl,
Fijn dat er in dit topic al een reactie staat. Zoals Bert al schreef, worden in de basis helaas geen e-mailadressen omgezet.
Mag ik vragen wat de reden van het verzoek is? En hebben je partner en jij op verschillende adressen een Ziggo abonnement?
Hoi Erik,
klopt we hebben beide een ziggo abbonement reden van het verzoek is dat we veel mail in onze mappen hebben staan en dat het anders weg is of we moet alles overzetten wat eigenlijk geen doen is vanwege de hoeveelheid.
het gekke is wel dat in 2020 met de verhuizing naar mijn huidige adres het geen probleem was en de de mailadressen gemigreerd zijn naar een nieuw account.
hoop toch echt dat je mij lees ons kan helpen.
Robert
En intussen heeft Ziggo het proces voor het overzetten van e-mailaccounts aangepast. Wat in 2020 nog mogelijk was, is niet bepalend voor het huidige beleid. Daar is niets geks aan.
Met een verhuizing met hetzelfde klantnummer gaat alles mee over, dan wordt alleen het huisnummer en de postcode gewijzigd en gaat de rest 1 op 1 over.
Van het ene klantnummer naar het andere klantnummer overzetten van emailadressen is de werkwijze veranderd sinds juli 2021 en een stuk beperkter geworden.
Goedemorgen @pd0pvl, begrijp ik het goed dat jij jouw account gaat opzeggen en het om die reden wilt samenvoegen met jouw partner? Zoals @Pineapple en @Bert al aangeven is de regelgeving rondom dit topic behoorlijk veranderd. Bij een verhuizing worden de e-mailadressen wel meeverhuist.
Hoi , nee ik heb mijn account en zij heeft haar ziggo account, we wonen op verschillende adressen.
ik zou het fijn vinden als we het los kunnen koppelen vanwege de hoeveelheid mail en mappen in de mailboxen.
Helaas gaat dat niet @pd0pvl
Als je gaat samenwonen, zal 1 van beide het abonnement gaan opzeggen. Het abonnement dat wordt opgezegd, het bijbehorende e-mailaccount komt dan ook te vervallen. We kunnen dit helaas niet behouden en losgekoppeld activeren.
Dat is helaas het nadeel van een e-mailaccount bij je provider in plaats van extern zoals Gmail 😞
De E-mailadressen blijven nog wel 6 maanden te gebruiken, na opzegging van het abonnement. om in die tijd overal het email adres te kunnen wijzigen.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.