Mail adres van een andere provider toevoegen lukt niet! Krijg een foutmelding dat de instelingen niet kloppen. Van ziggo krijg ik te horen dat dit niet kan en ook gmail niet - terwijl deze gewoon wel werkt.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Tis gelukt, zat op een of andere manier in het wachtwoord - werkte op webmail en in macmail - maar wilde niet in de ziggo mail werken. WW aangepast en nu prima.
Jarda
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Wat wil je precies? Hoe luidt die foutmelding?
Graag je probleem wat meer beschrijven.
Je kan mail van Ziggo via mijn Ziggo door in te loggen op www.ziggo.nl dan rechter boven hoek Mijn Ziggo en inloggen met mijn ziggo gegevens, dan naar Producten gaan en vervolgens naar Internet, als je iets naar beneden scrollt dan zie je Email optie daar kan je Mail adres of Aliassen aanmaken.
Wil je een ander e-mail adres aanmaken dan doe je gewoon Gmail of Outlook maar geef dan deze gegevens in.
Dank voor je bericht- dit snap ik maar het gaat erom dat ik een extern email account kan toevoegen niet een ziggo account.
Jarda
Foutmelding is dat de instellingen niet kloppen. Maar het gaar er om dat ik een email account van een ander domein (dus geen ziggo account) wil toevoegen. Dat heeft gewerkt maar krijg het nu niet aan de praat.
Jarda
Als je een extern mail wilt toevoegen is het belangrijk dat de uitgaande smtp goed hebt staan
emailadres dan imap/pop van de aanbieder waarvan de mail is
en de uitgaande is smtp van de mail aanbieder belangrijk.
Dan kan je beste even je mail adres instellingen via Google bekijken hoe ze moeten staan. of hier even alleen wat voor mail het is.
@jarmar01 schreef:...maar het gaat erom dat ik een extern email account kan toevoegen niet een ziggo account...
Hallo,
Er zijn heel veel email providers en heel veel mail programma's. Dus moet u even duidelijk aangeven welke email ( = van welke email provider, niet uw exacte email adres hier plaatsen ), u aan welk email programma wil toevoegen.
Ps. Dit is een openbaar klant helpt klant forum, waar Ziggo Community Moderators meestal binnen een werkdag langskomen in ieder topic. Zij hebben t.o.v. de helpdesk meer kennis, meer mogelijkheden, meer rechten en kunnen 'dieper' het Ziggo-systeem inkijken.
Tis gelukt, zat op een of andere manier in het wachtwoord - werkte op webmail en in macmail - maar wilde niet in de ziggo mail werken. WW aangepast en nu prima.
Jarda
Bedankt voor je terugkoppeling, zijn we zeer blij mee en ook de medewerkers. Je weet de community te vinden we zijn niet voor niks een Klant Helpt Klant Community, indien nodig een Medewerker van Ziggo in te schakelen.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.