1
Vraag
2
Reacties
jarmar01

Level 2
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

E-mail adres toevoegen van andere provider

Mail adres van een andere provider toevoegen lukt niet! Krijg een foutmelding dat de instelingen niet kloppen. Van ziggo krijg ik te horen dat dit niet kan  en ook gmail niet - terwijl deze gewoon wel werkt.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
jarmar01
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Tis gelukt,  zat op een of andere manier in het wachtwoord - werkte op webmail en in macmail - maar wilde niet in de ziggo mail werken. WW aangepast en nu prima.

Jarda

Bekijk in context

8 Reacties 8
bburgg

Level 14
  • 915Posts
  • 99Oplossingen
  • 225Likes

Wat wil je precies? Hoe luidt die foutmelding?

Graag je probleem wat meer beschrijven.

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7506Likes

Je kan mail van Ziggo via mijn Ziggo door in te loggen op www.ziggo.nl dan rechter boven hoek Mijn Ziggo en inloggen met mijn ziggo gegevens, dan naar Producten gaan en vervolgens naar Internet, als je iets naar beneden scrollt dan zie je Email optie daar kan je Mail adres of Aliassen aanmaken.

 

Wil je een ander e-mail adres aanmaken dan doe je gewoon Gmail of Outlook maar geef dan deze gegevens in.

 

2913A9A9-5CAC-4B04-A378-8B8FF89E0A43.jpeg15E4E36B-B610-46DD-8F59-A796CE49AFDE.jpeg

jarmar01
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Dank voor je bericht- dit snap ik maar het gaat erom dat ik een extern email account kan toevoegen niet een ziggo account. 

Jarda

 

jarmar01
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Foutmelding is dat de instellingen niet kloppen. Maar het gaar er om dat ik een email account van een ander domein (dus geen ziggo account) wil toevoegen. Dat heeft gewerkt maar krijg het nu niet aan de praat.

 

Jarda

 

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7506Likes

Als je een extern mail wilt toevoegen is het belangrijk dat de uitgaande smtp goed hebt staan

 

emailadres dan imap/pop van de aanbieder waarvan de mail is

en de uitgaande is smtp van de mail aanbieder belangrijk. 

 

Dan kan je beste even je mail adres instellingen via Google bekijken hoe ze moeten staan. of hier even alleen wat voor mail het is.

@outlook.com of @gmail.com

Pasi

Level 18
  • 9855Posts
  • 493Oplossingen
  • 5477Likes

@jarmar01  schreef:

...maar het gaat erom dat ik een extern email account kan toevoegen niet een ziggo account...



Hallo,

Er zijn heel veel email providers en heel veel mail programma's. Dus moet u even duidelijk aangeven welke email  ( = van welke email provider, niet uw exacte email adres hier plaatsen ), u aan welk email programma wil toevoegen.


Ps. Dit is een openbaar klant helpt klant forum, waar Ziggo Community Moderators meestal binnen een werkdag langskomen in ieder topic. Zij hebben t.o.v. de helpdesk meer kennis, meer mogelijkheden, meer rechten en kunnen 'dieper' het Ziggo-systeem inkijken. 

jarmar01
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Tis gelukt,  zat op een of andere manier in het wachtwoord - werkte op webmail en in macmail - maar wilde niet in de ziggo mail werken. WW aangepast en nu prima.

Jarda

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7506Likes

Bedankt voor je terugkoppeling, zijn we zeer blij mee en ook de medewerkers. Je weet de community te vinden we zijn niet voor niks een Klant Helpt Klant Community, indien nodig een Medewerker van Ziggo in te schakelen.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic