1
Vraag
2
Reacties
b.eussen

Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

E-mail adres niet te vinden

Ik kan in mijn Ziggo ,maar 2 mailadressen vinden ,de derde vind ik niet en deze werkt niet meer, niet verzenden of ontvangen. Ik krijg de melding dat ik in mijn Accounteinstellungen het wachtwoord moet ingeven. Maar bij Mijn Ziggo , Produkten , internet staat het er niet bij. Waar vind ik mijn derde e-mail adres ? 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hoe ver ben je nu gekomen? Heb je het missende e-mailadres nu wel gevonden? Het is wel gelukt om daar je wachtwoord van te wijzigen?

Bekijk in context

6 Reacties 6
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Wat staat er achter de @ van dat email adres ?

b.v. ziggo.nl of upcmail.nl of chello.nl

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @b.eussen,

 

Op dit moment hebben we een storing in onderzoek, waarbij je e-mailadres niet zichtbaar is in de nieuwe Mijn Ziggo-omgeving. Wil je eens proberen om in te loggen via deze link. Dan zou je bij de oude omgeving uit moeten komen en is hij alsnog zichtbaar. We werken aan een oplossing!

b.eussen
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

helaas lukt het niet, kan wel het wachtwoord wijzigen op de link

b.eussen
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

E-mail , werkt ook niet met gewijzigd wachtwoord

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hoe ver ben je nu gekomen? Heb je het missende e-mailadres nu wel gevonden? Het is wel gelukt om daar je wachtwoord van te wijzigen?

b.eussen
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Djw, alles is weer in orde 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic