Vraag
Reacties
Oplossing
b.eussen
Level 2

E-mail adres niet te vinden

Ik kan in mijn Ziggo ,maar 2 mailadressen vinden ,de derde vind ik niet en deze werkt niet meer, niet verzenden of ontvangen. Ik krijg de melding dat ik in mijn Accounteinstellungen het wachtwoord moet ingeven. Maar bij Mijn Ziggo , Produkten , internet staat het er niet bij. Waar vind ik mijn derde e-mail adres ? 

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Alex
Community Moderator
Community Moderator

Hoe ver ben je nu gekomen? Heb je het missende e-mailadres nu wel gevonden? Het is wel gelukt om daar je wachtwoord van te wijzigen?

Bekijk in context

6 Reacties 6
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Wat staat er achter de @ van dat email adres ?

b.v. ziggo.nl of upcmail.nl of chello.nl

0 Kudos
Alex
Community Moderator
Community Moderator

Hi @b.eussen,

 

Op dit moment hebben we een storing in onderzoek, waarbij je e-mailadres niet zichtbaar is in de nieuwe Mijn Ziggo-omgeving. Wil je eens proberen om in te loggen via deze link. Dan zou je bij de oude omgeving uit moeten komen en is hij alsnog zichtbaar. We werken aan een oplossing!

b.eussen
Level 2
Topicstarter

helaas lukt het niet, kan wel het wachtwoord wijzigen op de link

0 Kudos
b.eussen
Level 2
Topicstarter

E-mail , werkt ook niet met gewijzigd wachtwoord

0 Kudos
Alex
Community Moderator
Community Moderator

Hoe ver ben je nu gekomen? Heb je het missende e-mailadres nu wel gevonden? Het is wel gelukt om daar je wachtwoord van te wijzigen?

b.eussen
Level 2
Topicstarter

Djw, alles is weer in orde