Ik kan in mijn Ziggo ,maar 2 mailadressen vinden ,de derde vind ik niet en deze werkt niet meer, niet verzenden of ontvangen. Ik krijg de melding dat ik in mijn Accounteinstellungen het wachtwoord moet ingeven. Maar bij Mijn Ziggo , Produkten , internet staat het er niet bij. Waar vind ik mijn derde e-mail adres ?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hoe ver ben je nu gekomen? Heb je het missende e-mailadres nu wel gevonden? Het is wel gelukt om daar je wachtwoord van te wijzigen?
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Wat staat er achter de @ van dat email adres ?
b.v. ziggo.nl of upcmail.nl of chello.nl
helaas lukt het niet, kan wel het wachtwoord wijzigen op de link
E-mail , werkt ook niet met gewijzigd wachtwoord
Hoe ver ben je nu gekomen? Heb je het missende e-mailadres nu wel gevonden? Het is wel gelukt om daar je wachtwoord van te wijzigen?
Djw, alles is weer in orde
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.