1
Vraag
2
Reageer en help mee
JMO01

Level 4
  • 30Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes

E-mail adres aanmaken gaat niet.

Ik ben ooit met een X@chello.nl  emailadres begonnen. Dat werd later X@upcmail.nl. Ik bleef X@chello.nl gebruiken. Werk goed. X@upcmail.nl werkt ook, komt in mijn zelfde pop mailbox terecht, gebruik ik echter niet.  Er zijn echter mensen die mij mail sturen naar X@ziggo.nl. Ik wil daarom een '@ziggo.nl' e-mailadres instellen. Gaat niet. Ik krijg de melding 'validation.response.send is not a function' Wat kan hier aan de hand zijn? (X staat voor mijn afgekorte naam.)

17 Reacties 17
Bert

Level 21
Super Expert
  • 66860Posts
  • 4697Oplossingen
  • 18518Likes

Dat lijkt op een fout op de website of in je browser.

Kun je een andere browser proberen?

JMO01
Topicstarter
Level 4
  • 30Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes

Andere PC  (Surface van MS) geprobeerd, andere browser (Edge), zelfde resultaat. Maar feitelijk gaat het eerder al mis. Om het mailadres aan te maken log ik in met myziggo. Ik kies [producten] vervolgens [internet]. Er wordt een juiste pagina geopend, maar wel met een foutmelding. (Zie screenshot). Ik kan wel gewoon door, maar mailadres aanmaken strandt met de zelfde foutmelding als gisteren. (Zie andere screenshot).

Cool1946

Level 11
Expert
  • 498Posts
  • 14Oplossingen
  • 215Likes

Cool1946_0-1679735637162.png

Er gaat meer mis.

Bert

Level 21
Super Expert
  • 66860Posts
  • 4697Oplossingen
  • 18518Likes

Een Ziggo moderator komt hier binnenkort langs om naar je probleem te kijken en de nodige stappen te zetten.

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 3611Posts
  • 466Oplossingen
  • 1454Likes

Hi @JMO01, welkom terug op de Community!

Wat vreemd dat je gelijk tegen diverse foutmeldingen aanloopt. Vanuit een 'meekijktool' zie ik inderdaad hetgeen waar je op doelt. Ik heb met tal van andere klantnummers hetzelfde geprobeerd te reproduceren, maar helaas kom ik tot de conclusie dat het echt een account issue is. Ergens in een achterliggend systeem gaat/staat er iets niet goed. Hiervoor heb ik een andere afdeling verzocht om een ticket te loggen. Zodra ik meer weet kom ik met een update.

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 3611Posts
  • 466Oplossingen
  • 1454Likes

@JMO01 Ik heb nog geen terugkoppeling ontvangen, maar aan de hand van onze 'meekijktool' loop ik niet meer tegen een foutmelding aan. Ik heb stiekeme hoop dat het is verholpen. Daarom ben ik benieuwd of je nog eens een poging wil wagen. Alvast bedankt voor je reactie!

JMO01
Topicstarter
Level 4
  • 30Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes

Net geprobeerd. De foutmelding die ik eerder kreeg als ik [producten] aanklikte is weg. Als ik achter het emailadres X@ziggo.nl wil aanmaken gaat het weer mis. Zie screenshot. Ik neem aan Vincent, dat jij kunt zien waar de X voor staat. Dat is het zelfde als mijn @chello.nl en @upcmail.nl emailadressen. Ik heb uiteraard geen zin om dat hier bekend te maken. Maar als jij het in de meekijkfunctie kunt zien kun je het naspelen. Het is voor mij geen heel erg urgent probleem, maar wel gek. Ben dus toch wel benieuwd naar een oplossing.

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 3611Posts
  • 466Oplossingen
  • 1454Likes

@JMO01 Dank dat je een poging hebt gewaagd. Jammer dat het nog niet is gelukt. Vanuit de andere afdeling heb ik inmiddels vernomen dat het IT ticket nog open staat. Ik kom weer bij je in de lucht zodra ik een update heb.

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 3611Posts
  • 466Oplossingen
  • 1454Likes

@JMO01 Volgens het ticket is het opgelost en zou het weer mogelijk moeten zijn. Kun je dit voor ons checken?

JMO01
Topicstarter
Level 4
  • 30Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes

Helaas.... Wederom deze reactie: [validation.response.send is not a function].

Jos
Community Moderator
Community Moderator
  • 1089Posts
  • 187Oplossingen
  • 493Likes

Dat is niet fijn @JMO01 we maken er melding van zodat dit opnieuw onderzocht wordt. Zodra er terugkoppeling is, dan hoor je dit vanzelfsprekend!

wassermannn

Level 4
  • 31Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes

Inmiddels heb ik hetzelfde probleem. Bij het aanmaken van een nieuw e-mail account, krijg ik daarbij dezelfde foutmelding [validation.response.send is not a function], met de optie [nog eens proberen]. Ik heb meerdere browsers geprobeerd, en daarbij de extensies uitgeschakeld, zonder resultaat. Door deze foutmelding is het ook niet duidelijk, of de door mij gekozen e-mail naam alreeds in gebruik zijn of niet.

Danitsja
Community Moderator
Community Moderator
  • 412Posts
  • 39Oplossingen
  • 270Likes

Goedemorgen @JMO01 & @wassermannn, wat frustrerend dat het voor jullie beiden niet werkt. Op dit moment staat er weer een ticket voor open. Wanneer je een e-mailadres aan wil maken in Mijn Ziggo, en het e-mailadres blijkt al te bestaan, krijg je een rare foutmelding te zien: Validation.response.send is not a function. 

Op dit moment is hier geen oplossing voor, het probleem is nog steeds in onderzoek. Jullie kunnen testen om een ander mailadres aan te maken, de vraag is dan alleen, bestaat deze dan al of nog niet. Excuses voor het ongemak!

JMO01
Topicstarter
Level 4
  • 30Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes

Beste Danitsja,

Dank voor je bericht. Ik begrijp je antwoord echter niet helemaal. De melding [Validation.response.send is not a function zou dus betekenen dat het emailadres al bestaat. Maar dat is dan toch een feit en dan hoeft daar geen ticket voor aangemaakt te worden? Wat ik daarnaast niet begrijp, is hoe iemand anders dit e-mailadres in gebruik heeft kunnen nemen. Ik begon met [mijn naam]@chello.nl. Heb vervolgens [mijn naam]@upcmail.nl gekregen en zou nu [mijn naam]@ziggo.nl moeten kunnen claimen. Kun jij kijken of het emailadres wat ik probeer in te stellen idd door iemand anders in gebruik is genomen?

Ik hoor het graag.

wassermannn

Level 4
  • 31Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes

Ik heb vanmorgen de proef op de som genomen, en een e-mailadres aangemaakt, waarvan ik zeker weet dat die niet bestaat, en dat is gelukt. De melding [validation.response.send is not a function] is weliswaar niet begrijpelijk, maar als dit het voorlopig is, dan zal elke vraag daarover in elk geval snel tot gerustheid bij de abonnee leiden.

Steefb

Level 19
Expert
  • 13990Posts
  • 2718Oplossingen
  • 5793Likes

@JMO01  schreef:

Beste Danitsja,

Dank voor je bericht. Ik begrijp je antwoord echter niet helemaal. De melding [Validation.response.send is not a function zou dus betekenen dat het emailadres al bestaat. Maar dat is dan toch een feit en dan hoeft daar geen ticket voor aangemaakt te worden? 

Ik hoor het graag.

Dat ticket wordt aangemaakt voor de verkeerde melding 'Validation.response.send is not a function'.

Niet omdat het adres al bestaat.

Danitsja
Community Moderator
Community Moderator
  • 412Posts
  • 39Oplossingen
  • 270Likes

Ik heb een privé bericht gestuurd @JMO01 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic