Vraag
Reacties
Oplossing
Syds
Level 1

E-mail account geblokkeerd na verhuizing

Ondertussen voor de tweede keer in een half jaar mijn emailaccount geblokkeerd. Heb een nieuw huis gekocht en daar nog druk in bezig, daar al een aansluiting maar woon er nog niet. Heb mijn oude huis al lang verkocht en overgedragen en woon tijdelijk in bij mijn ouders. Toen ik net bij mijn vader woonde werd het account geblokkeerd, heb het met veel moeite het weer vrij weten te krijgen. Ben na een paar maanden bij mijn moeder komen logeren, en..... ja hoor; weer mijn emailaccount geblokkeerd..... Heeft dit te maken met het feit dat ik nu op een ander adres inlog met de wifi?
Ik word er inmiddels HELEMAAL gek van, ik mis nu allemaal belangrijke mails, en ik vraag me af of er ook mails verloren gaan op deze manier. Heeft iemand anders op dit forum dit al eens meegemaakt? Groeten, Syds.
0 Kudos
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
AlexHelpt
Level 16
Hi Syds,

Een dergelijke blokkade is alleen op UITGAANDE mail, als ik me niet vergis. Mail komt wel binnen maar omdat je regelmatig van verschillende locaties (met verschillende IP-adressen) hebt ingelogd, dacht het systeem dat je wellicht gehackt was en blokkeert zodoende de uitgaande mail (tot je het email-wachtwoord en Mijn Ziggo-wachtwoord hebt veranderd). Een beetje omslachtig, maar mail openen via de webmail (https://mail.ziggo.nl) of via je 4G-verbinding op je mobiel zou dit probleem minder stel 'triggeren'.

Hopelijk zal het niet weer gauw gebeuren, in ieder geval succes met de verhuizing!

Bekijk in context

5 Reacties 5
Meldingen
Aan Uit
EnergieBoy
Level 19
Hoi Syds
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Ziggo.

Dit is echt iets wat een moderator, of iemand van klantenservice Ziggo moet bekijken. Want deze kunnen in het systeem en wij klanten kunnen dit natuurlijk niet. Wacht even op iemand van Ziggo, een moderator. Die kan je verder helpen en anders kan je ook alvast contact opnemen met de klantenservice van Ziggo of een chat starten, als dat handiger is.

Eigenlijk denk ik dat het nu ook wel weer goed komt maar het is natuurlijk wel vervelend dat je er weer achteraan moet. Succes in ieder geval, als ik je had kunnen helpen had ik het graag gedaan 🙂
0 Kudos
Syds
Level 1
Topicstarter
Bedankt voor de reactie Energieboy! Mooi dat dit forum er is, leuk dat jullie mensen willen helpen. Gr. Syds.
Syds
Level 1
Topicstarter
Inmiddels doet de mail het weer. Ik vraag me wel af of er ook mail verloren is gegaan.
AlexHelpt
Level 16
Hi Syds,

Een dergelijke blokkade is alleen op UITGAANDE mail, als ik me niet vergis. Mail komt wel binnen maar omdat je regelmatig van verschillende locaties (met verschillende IP-adressen) hebt ingelogd, dacht het systeem dat je wellicht gehackt was en blokkeert zodoende de uitgaande mail (tot je het email-wachtwoord en Mijn Ziggo-wachtwoord hebt veranderd). Een beetje omslachtig, maar mail openen via de webmail (https://mail.ziggo.nl) of via je 4G-verbinding op je mobiel zou dit probleem minder stel 'triggeren'.

Hopelijk zal het niet weer gauw gebeuren, in ieder geval succes met de verhuizing!
Anne H
Community Developer
Community Developer
0on0on #LekkerBezig weer hoor! 🙂

Syds, welkom op onze Community. In de drukke verhuistijden is dit e-mail gedoe zeker niet fijn! We doen dit niet om te pesten, maar proberen juist onze gebruikers te beschermen. Wanneer het weer gebeurd dan gaan we er samen dieper in duiken. Ik hoop van niet natuurlijk!
0 Kudos