Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Ik wil mijn email account van ziggo instellen bij outlook voor android. Bij het instellen hiervan krijg ik telkens de foutmelding dat de email instellingen zijn verlopen. Bij het nalopen van deze instellingen blijkt echter alles te kloppen. Wat ik in outlook voor android niet van checken zijn de SSL instellingen. In dit verband verwijst microsoft naar Ziggo omdat daar kennelijk de breuk in de keten zit. Als ik echter naar Ziggo ga om dit te verhelpen wordt ik verwezen naar de website waar keurig netjes de ssl instellingen staan die ik echter niet kan aanpassen. Ik voel me nu van het kastje naar de muur gestuurd zonder dat mij een echte opllossing wordt geboden. Wie kan mij helpen.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Als je een ander mail programma kan gebruiken zou ik dat zekers doen. Outlook en Android werken niet lekker samen zie ook dit topic Mail blijft hangen in Postvak uit in Outlook
Ik gebruik zelf Spark e-mail Maar je kan ook BlueMail gebruiken of de mail die op je telefoon staat.
Probeer anders deze instellingen eens met een ander mail programma
Als je een ander mail programma kan gebruiken zou ik dat zekers doen. Outlook en Android werken niet lekker samen zie ook dit topic Mail blijft hangen in Postvak uit in Outlook
Ik gebruik zelf Spark e-mail Maar je kan ook BlueMail gebruiken of de mail die op je telefoon staat.
Probeer anders deze instellingen eens met een ander mail programma
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.