Beste @Geerthardeman,
Ik heb ook een Lenovo tablet.
Ik gebruik de outlook app zelf niet maar ik heb de outlook app even geïnstalleerd om te kijken of ik je zou kunnen helpen.
Ik heb er mijn Ziggo email op ingesteld waarbij outlook zelf de juiste instellingen bij Ziggo ophaalt, dat doen de meeste moderne email programmas allemaal. Waarbij je normaal achteraf wel nog je email instellingen kan bekijken en controleren hoewel dat eigenlijk meestal niet nodig is.
Bij deze outlook app kan ik nergens die instellingen bekijken/controleren helaas. Maar als je Ziggo zo al een paar jaar hebt gebruikt met je outlook app kan het zijn dat outlook verouderde instellingen gebruikt al vermoed ik dat dat al wel goed zal staan. Maar wat je kan doen om extra zeker te zijn is klikken op "account opnieuw instellen" dan gaat de outlook app bij Ziggo de nieuwste instellingen ophalen en staat alles goed zodat je na 30 mei gewoon via Ziggo kan blijven mailen met de Outlook app.
Tik links onder op het kartelwieltje.

Tik op je email account.

En tik vervolgens op account opnieuw instellen.

Bij mij haalt ie dan de juiste instellingen op het wachtwoord hoef ik niet opnieuw in te stellen en mijn email account werkt daarna zoals het moet.
Hopelijk heb je hier iets aan.