Na aankoop van nieuwe PC met Windows 11 en installatie van Microsoft office 2019 is Outlook geïnstalleerd met IMAP in plaats van Pop3.
Als ik nu e-mail verwijder op Ipad, dan verdwijnt mail ook op desktop. Hoe kan ik dat voorkomen?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Het op IMAP gebaseerd account uit Outlook verwijderen en opnieuw een mail account aanmaken gebaseerd op POP3, dat is zover ik weet de enige methode.
@RoWi schreef:Het op IMAP gebaseerd account uit Outlook verwijderen en opnieuw een mail account aanmaken gebaseerd op POP3, dat is zover ik weet de enige methode.
Zet dan wel bij pop3 instellingen ''leave copy on server'' o.i.d. aan.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Het op IMAP gebaseerd account uit Outlook verwijderen en opnieuw een mail account aanmaken gebaseerd op POP3, dat is zover ik weet de enige methode.
@RoWi schreef:Het op IMAP gebaseerd account uit Outlook verwijderen en opnieuw een mail account aanmaken gebaseerd op POP3, dat is zover ik weet de enige methode.
Zet dan wel bij pop3 instellingen ''leave copy on server'' o.i.d. aan.
Hartelijk dank voor de aangedragen oplossingen.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.