1
Vraag
2
Reacties
jmpu

Level 3
  • 13Posts
  • 2Oplossingen
  • 4Likes

E-Mail account in Eudora, Outlook, iPad 10,5 pro

Heb sinds 3 dagen Ziggo 1 GB. Ben ook bezig om mijn Ziggo e-mail te installeren op/in Eudora, Outlook, iPad 10,5 pro. Met geen mogelijkheid lukt dit. Fout meldingen all over. Heb het stappenplan al 10 keer gevolgd. Alle instellingen van imap en pop geprobeerd. Helaas niets helpt.

 

Van Ziggo hoef je ook niets te verwachten die geven geen support over de telefoon en de website geeft je alleen maar een rond rond de kerk maar gen oplossing. Hiervoor Telfort en geen enkel probleem met name in Eudora. Een heel oud programma mar het werkt geweldig. Heb daar ook alles instaan. Mappenstructuur etc. maar wil dat niet nog een keer optuigen in een ander programma. Ziggo mail vai de website werkt prima. Maar ik wil mijn e-mail op mijn PC hebben. Telfort stopt, kan wel ontvangen maar niet meer versturen. En alle contacten moeten nog op de hoogte worden gebracht.

 

Wie heeft werkende suggesties??  Alvast mijn dank

20 Reacties 20
jmpu
Topicstarter
Level 3
  • 13Posts
  • 2Oplossingen
  • 4Likes

Dank voor alle adviezen. Het is mij uiteindelijk gelukt om via het .ost bestand en met uitschakelen van het outlook.pst bestand Outlook zodanig ingericht te krijgen zoals ik het wil hebben en vergelijkbaar met Eudora.  

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic