1
Vraag
2
Reacties
thombold

Stamgast
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dynamisch ip adres - hoe vaak hoort dit te veranderen?

Hey hallo allemaal,

Sinds ik eindelijk online ben met Ziggo, is mijn ip adres 3x gewijzigd. Kan iemand mij uitleggen of dit normaal is? en hoe ik dit kan stoppen?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Nick999
Expert
Expert
  • 3916Posts
  • 225Oplossingen
  • 1081Likes
Helemaal stoppen zal het zeker niet want bij Ziggo krijgen particulieren geen vast IP adres. Alleen nog bij grootzakelijke abonnementen zitten vaste IP adressen.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Steefb
Expert
Expert
  • 12317Posts
  • 2371Oplossingen
  • 4456Likes
Hoe lang ben je al online?

Heb je IPv6 DS-Lite? Dan wijzigt je ipv4 adres vaak.


Kun je eens inloggen in je modem en dan op de tab 'netwerk diagnose' klikken. Wat krijg je je dan over IP te zien. Je kunt ook onderaan je modem op 'Info' klikken, wat krijg je daar over IP te zien?
Port Forwarding is dan ook niet mogelijk .
thombold
topicstarter
Stamgast
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ja ze hadden mij op ipv6 staan, die hebben ze uit gezet.
Nick999
Expert
Expert
  • 3916Posts
  • 225Oplossingen
  • 1081Likes
Helemaal stoppen zal het zeker niet want bij Ziggo krijgen particulieren geen vast IP adres. Alleen nog bij grootzakelijke abonnementen zitten vaste IP adressen.
thombold
topicstarter
Stamgast
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nee klopt! het is echt mega hinderlijk, port forwarding kan ik niet toepassen! Iets wat ik wel nodig heb. en om nou 30 euro meer te betalen daarvoor is wel van de zotte!

ze hebben ipv6 uitgezet en nu alleen ipv4 aan. Als het goed is moest dat al helpen
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.