Het wifi-icoontje rechts onder het scherm vermeldt: Ziggo8382753 internettoegang en onbekend netwerk internettoegang. Deze combinatie geeft wel internettoegang maar met het wifi-icoontje.
Indien alleen verbonden is met het Ziggo netwerk is een beeldscherm het icoontje en is naar mijn indruk internet iets sneller.
Regelmatig komt het voor dat er alleen staat onbekend netwerk geen internettoegang.
Ook komt het regelmatig voor dat er in het geheel geen internettoegang is.
De dubbele internettoegang is iets van de laatste tijd.
Hoe kom ik van het onbekende internetnetwerk naast het Ziggo netwerk af?
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
ben je in beide gevallen met wifi verbonden ? of ook weleens bekabeld via utp
Volgens mij ben ik in beide gevallen met wifi verbonden. Ik heb alleen een modem of hoe het ook heet in de meterkast en een wifibooster in mijn werkkamer.
mergelweg441 wrote:Volgens mij ben ik in beide gevallen met wifi verbonden. Ik heb alleen een modem of hoe het ook heet in de meterkast en een wifibooster in mijn werkkamer.
heb je het modem al terug gezet naar zijn fabrieksinstellingen
mergelweg441 wrote:Volgens mij ben ik in beide gevallen met wifi verbonden. Ik heb alleen een modem of hoe het ook heet in de meterkast en een wifibooster in mijn werkkamer.
Als je zelf de wifinamen niet gewijzigd hebt, dan is de ene naam van het modem de andere naam van de wifibooster, dat is een Acces Point met een eigen wifinaam en eigen instellingen.
Hier kun je vinden voor alle apparaten hoe één en ander in te stellen:
Goedemiddag @mergelweg441, welkom op de Community!
Goed dat je ons hebt gevonden met je vraag. Ik zie dat er al flink met je mee gedacht wordt. Hoe staat het er momenteel voor?
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.