Ik heb mijn PC met een ethernet-kabel op de WifiBooster aangesloten, maar krijg in een aantal applicaties nu de melding dat ik een dubbele NAT heb. Is dit een veel voorkomend probleem en hoe is dit op te lossen? Ik heb de functionaliteit van de applicaties nodig. Ze werken normaal als ik via wi-fi direct met mijn modem verbind.
Kan een firmwareupdate dit oplossen?
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Deze melding impliceert router achter router. Deze powerline-adapter fungeert enkel als bridge + access point en kan geen dubbele NAT veroorzaken. Hoe is de powerline-adapter aan de andere zijde aangesloten op de modemrouter?
Hey @JacobColen en welkom op onze Community!
Goed dat je hier aanklopt, zo te lezen heeft tobiastheebe ook al een nieuwe vraag gesteld om je hiermee te helpen. Heb je deze hulp nog nodig?
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.