Kan het zijn dat na de werkzaamheden van afgelopen nacht de dual-stack niet meer werkt?
Volgens mijn modem en controlewebsite (watzijnmijnips.nl) heb ik nog hetzelfde ip als tevoern.
Mijn connectbox denkt echter dat ik ook nog altijd hetzelfde ipv6 had als voorheen.
Echter diverse websites waar je op ipv6 kunt controleren geven nu allemaal aan dat ipv6 niet beschikbaar is.
Het kan ook nog zijn dat dit gebeurt is nadat ik het modem uit bridgemode vorige week weer terug heb laten zetten naar router modem. Toen heb ik ook alleen de ipv6 in het modem gecontroleerd en niet online.
Hoe dan ook, mijn ipv6 is niet meer op internet te zien, alleen nog in de Connectbox.
Edit: Waar dit voorheen niet of nauwelijks het geval was, heb ik sinds afgelopen nacht tot nu 23 T3 timeouts op kanaal 1 en 2 timeouts op kanaal 2.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Als de pagina Beheer, Informatie zowel een IPv4-adres als een IPv6-adres (IA_NA) toont, dan is Full Dual-Stack actief. Is de DHCPv6-server ingesteld op 'stateless'? Toont ipconfig /all een IPv6-adres (GUA)?
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Als de pagina Beheer, Informatie zowel een IPv4-adres als een IPv6-adres (IA_NA) toont, dan is Full Dual-Stack actief. Is de DHCPv6-server ingesteld op 'stateless'? Toont ipconfig /all een IPv6-adres (GUA)?
Oeps ja... blijkt een memory error van mijn kant te zijn.
Ben nog eens goed naar mijn vorige onderwerp gaan kijken van een paar maanden geleden toen ik nog niet in bridge zat. En ik zag overeenkomsten.
De Next krijgt een ipv6 erbij en op een laptop werkt ook prima, heb hier wat teveel kabels liggen, die van de pc zat dus niet goed en daarom kreeg ik niets te zien.
Alles in orde dus. Foutje mijnerzijds.
Thanks wederom!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.