Beste moderators,
Op welke wijze kan er gerealiseerd worden dat mijn connectbox giga in Dual stack modem gezet kan worden zodat ik port forwarding kan gebruiken?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Goedemorgen @Erbst en een warm welkom op de Community,
Goed dat je met deze vraag een topic bent gestart op dit forum! Ik begrijp dat je graag gebruik wilt maken van portforwarding, alleen lukt dit momenteel niet omdat je modem een IPV6 Lite profiel heeft. Wat @Bert al opmerkt klopt, IPV6 Full Dualstack is nog niet overal beschikbaar. Ik kan jouw modemprofiel wel aanpassen naar IPV4 Only zodat je alsnog gebruik kunt maken van Portforwarding. Hiervoor heb ik direct een verzoek ingediend. Binnen uiterlijk 24 uur zul je dan de portforwarding optie terugzien in de general user interface van je modemrouter. Laat je weten of het lukt?
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Of je modem in Full Dual Stack kan, is de vraag, dat kan (nog) niet overal.
Het modem kan in ieder geval in IPv4 only gezet worden door een moderator om port forward te kunnen gebruiken.
Zij komen vanzelf langs in dit topic.
Goedemorgen @Erbst en een warm welkom op de Community,
Goed dat je met deze vraag een topic bent gestart op dit forum! Ik begrijp dat je graag gebruik wilt maken van portforwarding, alleen lukt dit momenteel niet omdat je modem een IPV6 Lite profiel heeft. Wat @Bert al opmerkt klopt, IPV6 Full Dualstack is nog niet overal beschikbaar. Ik kan jouw modemprofiel wel aanpassen naar IPV4 Only zodat je alsnog gebruik kunt maken van Portforwarding. Hiervoor heb ik direct een verzoek ingediend. Binnen uiterlijk 24 uur zul je dan de portforwarding optie terugzien in de general user interface van je modemrouter. Laat je weten of het lukt?
@Erbst Heel graag gedaan! En fijn om te lezen dat je tevreden bent over de hulp via de Community. 😉 We wachten je terugkoppeling eventjes af.
Paul, zojuist gekeken en poort forwarding is nu zichtbaar. Ga morgen testen of ik het aan het werk kan krijgen
Kon het toch niet laten
Ik ben weer zo blij als een kind
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.