Kan iemand mijn instellingen eens nakijken. ik krijg haperingen bedraad en wifi tijdens teams.
Bijna niet vol te houden zo. Ik zit in een nieuwbouwhuis. ter info.
Thanks,
Raymond
Opgelost! Ga naar oplossing.
Voor zover ik kan zien staat het modem in bridge mode, klopt dat?
Zou je het kapje van de splitter verwijderen (instructies)? De 'oude versie' van het kapje zorgt soms voor problemen. Na het verwijderen van het kapje de splitter opnieuw op het AOP plaatsen (goed aandrukken) en het modem opnieuw opstarten.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Ik zie een aantal T3 timeouts, deze kunnen haperingen opleveren wanneer ze achtereenvolgens voorkomen. Verder zie ik niet direct bijzonderheden.
Zou je een of meerdere foto’s willen plaatsen van AOP (hoofdaansluiting in meterkast of woonkamer) en kabels, plus splitter(s) en signaalversterker, voor zover van toepassing?
Gebruik je nog andere apparatuur, naast het modem?
Ik heb de dreammachine pro als modem.
bijgevoegd de gevraagde foto's ,,
Dank
Voor zover ik kan zien staat het modem in bridge mode, klopt dat?
Zou je het kapje van de splitter verwijderen (instructies)? De 'oude versie' van het kapje zorgt soms voor problemen. Na het verwijderen van het kapje de splitter opnieuw op het AOP plaatsen (goed aandrukken) en het modem opnieuw opstarten.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.