Alles over het nieuwe zwarte SmartWifi modem
Update: 21 september 2023 13:25 door Ziggo Vanaf 19 september zijn alle Sagemcom F3896LG modems (SmartWifi Giga modem zwart) voorzien met de nieuwste firmware. Lees hier alles over de update. Ons zwar...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Hoi,
Ik heb een probleem om een koppeling te maken via WPS en een Canon TS3350 printer. Ik heb de printer en de Connectbox al naar de fabrieksinstellingen gezet en tig keren geprobeerd weer verbinding te maken. Lukt dus totaal niet.
De printer geeft als foutcode E23 wat betekend, het IP-adres en subnetmasker zijn tegenstrijdig. Hoe los ik dit nu in hemelsnaam op?
Iemand de gouden tip?
Alvast bedankt! Otto
Opgelost! Ga naar oplossing.
Na lang zoeken de oplossing gevonden! Ik heb op de website van Canon een programma gevonden die de instellingen kon repareren. De Wi-fi Connection Assistent loste het probleem op 😊
Na lang zoeken de oplossing gevonden! Ik heb op de website van Canon een programma gevonden die de instellingen kon repareren. De Wi-fi Connection Assistent loste het probleem op 😊
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Update: 21 september 2023 13:25 door Ziggo Vanaf 19 september zijn alle Sagemcom F3896LG modems (SmartWifi Giga modem zwart) voorzien met de nieuwste firmware. Lees hier alles over de update. Ons zwar...