Hoi,
Ik heb een probleem om een koppeling te maken via WPS en een Canon TS3350 printer. Ik heb de printer en de Connectbox al naar de fabrieksinstellingen gezet en tig keren geprobeerd weer verbinding te maken. Lukt dus totaal niet.
De printer geeft als foutcode E23 wat betekend, het IP-adres en subnetmasker zijn tegenstrijdig. Hoe los ik dit nu in hemelsnaam op?
Iemand de gouden tip?
Alvast bedankt! Otto
Opgelost! Ga naar oplossing.
Na lang zoeken de oplossing gevonden! Ik heb op de website van Canon een programma gevonden die de instellingen kon repareren. De Wi-fi Connection Assistent loste het probleem op 😊
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Na lang zoeken de oplossing gevonden! Ik heb op de website van Canon een programma gevonden die de instellingen kon repareren. De Wi-fi Connection Assistent loste het probleem op 😊
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.