Hallo, Als ik in mijn DSM wil bijwerken of mijn geïnstalleerde packages dan krijg ik de melding dat het downloaden is mislukt en dat ik geen internet verbinding heb.
Lokaal kan ik mijn NAS wel gewoon benaderen. mijn NAS zit met een netwerkkabel aangesloten om mijn Ziggo modem " connect box" In de instellingen van mijn modem ziet hij de NAS ook als een verbonden apparaat met het juiste MAC adres en zegt dat hij daar is verbonden.
Toch lijkt het er op dat mijn modem iets blokkeert.
Heb nog ook naar firewall instellingen in mijn mode bekeken .
Heb ook al geprobeerd om deze ui te zetten, maar dan nog steeds werkt het nog niet.
Heb modem en NAS van zijn stroom gehaald en opnieuw opgestart, maar ook dat hielp niet
Heeft iemand een idee wat er aan de hand is. Hij heeft het altijd gedaan, maar nu opeens niet meer.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Ik heb een harde reset van mijn Nas gedaan en probleem is opgelost
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
kun je eens bij netwerkinstellingen van de nas zelf kijken
Ik heb een harde reset van mijn Nas gedaan en probleem is opgelost
@CarloRobert super dat het opgelost is!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.