Alles over het nieuwe zwarte SmartWifi modem
Update: 21 september 2023 13:25 door Ziggo Vanaf 19 september zijn alle Sagemcom F3896LG modems (SmartWifi Giga modem zwart) voorzien met de nieuwste firmware. Lees hier alles over de update. Ons zwar...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Hallo, Als ik in mijn DSM wil bijwerken of mijn geïnstalleerde packages dan krijg ik de melding dat het downloaden is mislukt en dat ik geen internet verbinding heb.
Lokaal kan ik mijn NAS wel gewoon benaderen. mijn NAS zit met een netwerkkabel aangesloten om mijn Ziggo modem " connect box" In de instellingen van mijn modem ziet hij de NAS ook als een verbonden apparaat met het juiste MAC adres en zegt dat hij daar is verbonden.
Toch lijkt het er op dat mijn modem iets blokkeert.
Heb nog ook naar firewall instellingen in mijn mode bekeken .
Heb ook al geprobeerd om deze ui te zetten, maar dan nog steeds werkt het nog niet.
Heb modem en NAS van zijn stroom gehaald en opnieuw opgestart, maar ook dat hielp niet
Heeft iemand een idee wat er aan de hand is. Hij heeft het altijd gedaan, maar nu opeens niet meer.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Ik heb een harde reset van mijn Nas gedaan en probleem is opgelost
kun je eens bij netwerkinstellingen van de nas zelf kijken
Ik heb een harde reset van mijn Nas gedaan en probleem is opgelost
@CarloRobert super dat het opgelost is!
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Update: 21 september 2023 13:25 door Ziggo Vanaf 19 september zijn alle Sagemcom F3896LG modems (SmartWifi Giga modem zwart) voorzien met de nieuwste firmware. Lees hier alles over de update. Ons zwar...