Met de functie voor automatische suggesties kun je je zoekresultaten snel verfijnen doordat mogelijke overeenkomsten wordt voorgesteld terwijl je typt.
Download van 500 Mbit/s wordt niet gehaald i.c.m Ziggo Connectbox (Compal) in bridge mode
Een reactie in dit topic is gekozen als oplossing:Bekijk oplossing
Ik betaal al enige tijd voor het Internet Max abbo, met 500Mbit/s, maar het was mij laatst opgevallen, dat ik maar net de 200Mbit/s haal.
Configuratie:
Zoals je ziet is het alleen maar UBNT hardware.
Ik heb de ConnectBox in Bride modus staan. Alle modems die ik al heb versleten, stonden allemaal in Bridge Modus, dus dat kan zeker niet het probleem zijn.
Ik heb de controller draaien van ubnt en die doet om de 12 uur een speedtest en die komt net tot 200 Mbit/s.
Ik weet bijna 100% zeker dat in het begin wel ruim 500Mbit/s was.
Monteur is geweest. Wat er eigenlijk gebeurd is dat ze de modem uit bridge hebben gezet, getest, 500mb down, terug naar bridge en toen weer 500mb down. Volgens de klantenservice schijnt er een issue te zijn met deze Compal modems sinds een week of 3 a 4. Ze zijn het nog aan het fixen, maar een workaround was om deze modems uit bridge te halen en vervolgens weer in bridge te zetten.
Je kunt om te beginnen de speed eens testen met een systeem rechtstreeks aangesloten op de Connectbox ipv op je Router. Router ff lostrekken. Wie weet wat dit oplevert? Het sluit evt problemen in je verdere network setup uit.
@hanh , de speedtest hierboven is rechtstreeks op de modem. En bedankt voor het ip adres. Die wist ik niet meer. Ik zit ingelogd en ik zie veel errors. COAX-kabel zit er goed in.
Je hebt een Compal modem waardoor aan de hand van de pre Reed Solomon (RS) errors uit te rekenen dat de verbinding tussen modem en CMTS slechts 1.5 uur op was. Veel te veel post RS errors, dus een verstoorde verbinding.
Monteur is geweest. Wat er eigenlijk gebeurd is dat ze de modem uit bridge hebben gezet, getest, 500mb down, terug naar bridge en toen weer 500mb down. Volgens de klantenservice schijnt er een issue te zijn met deze Compal modems sinds een week of 3 a 4. Ze zijn het nog aan het fixen, maar een workaround was om deze modems uit bridge te halen en vervolgens weer in bridge te zetten.
Geniet jij van de Ziggo GO TV app via Android TV, Google TV, Apple TV 4K
of Fire TV? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken. Vanaf 14 februari
testen we namelijk of de hogere resolutie 1080p goed werk...