rvreulink

Level 2
  • 9Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

Downgraden van Alles in 1 naar Internet Only

Hoi,

Ik zou graag mijn abo willen downgraden van Alles in 1 Extra (oud portfolio) naar een Internet Only Complete (300/30 Mb) abonnement. Helaas lijkt dit niet te lukken via Mijn Ziggo omdat daar alleen opties voor alles in 1 pakketten worden weergegeven. Hoe kan ik dit (eventueel zelf) regelen?
Ik zou ook geen nieuw modem willen/hoeven ontvangen aangezien ik al in bezit ben van een Compal WiFi modem die het nog prima doet. Het gaat eigenlijk puur om een administratieve downgrade van een alles in 1 pakket naar een Internet Only abo

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Erik P
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3232Posts
  • 585Oplossingen
  • 769Likes

Helder @rvreulink, dan gaan we dat regelen! Voor opzeggen van diensten hanteren we wel een maand opzegtermijn. Aangezien je afgelopen maandag 9 augustus dit topic bent gestart, wordt de omzetting op 9 september gedaan. Hier ontvang je nog een mail over, alvast veel plezier van het Internet Only abonnement!

Bekijk in context

7 Reacties 7
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Wil je sneller contact met Ziggo?

Dagelijks bereikbaar van 8.00 tot 20.00 uur.
1200 gratis vanaf je telefoonaansluiting van Ziggo.
0900-1884 gebruikelijke (mobiele) belkosten.

De Chatbox (24 uur per dag/365 dagen per jaar te gebruiken) komt rechtsonder in het scherm op onderstaande pagina tevoorschijn, zodra er iemand beschikbaar is.
Https://www.ziggo.nl/klantenservice/contact/chatonly

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Het lijkt inderdaad nog niet voor iedereen via Mijn Ziggo mogelijk te zijn. Kortom je zal of moeten bellen of een moderator afwachten.

Het zal aan het alles in één liggen, ik kan enkel de onderdelen TV en Internet wijzigen, enkel telefonie kan ik echt opzeggen via Mijn Ziggo.

 

 

Meindert
Community Moderator
Community Moderator
  • 1437Posts
  • 217Oplossingen
  • 585Likes

Hallo @rvreulink , het klopt dit specifieke abonnement niet online te regelen is. We zien helaas wel vaker dat klanten hiervoor kiezen en er dan niet bewust van zijn dat ze het digitale televisie pakket opzeggen. Vandaar dat we liever deze wijziging via onze helpdesk of via ons regelen. Wil je een internet only pakket zonder toegang tot Ziggo GO of wil hier wel gebruik van blijven maken? Daar zit namelijk verschil in. 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes
rvreulink
Topicstarter
Level 2
  • 9Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

Hoi Meindert. Ik maak geen gebruik van de Ziggo Go app. Dus gewoon een Internet Only Complete (300/30 Mb) downgrade zonder Ziggo GO graag. Ik kijk geen reguliere TV meer, en vaste telefoon gebruik ik ook al een tijdje niet meer. Vandaar alleen een internet abo 🙂

Erik P
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3232Posts
  • 585Oplossingen
  • 769Likes

Helder @rvreulink, dan gaan we dat regelen! Voor opzeggen van diensten hanteren we wel een maand opzegtermijn. Aangezien je afgelopen maandag 9 augustus dit topic bent gestart, wordt de omzetting op 9 september gedaan. Hier ontvang je nog een mail over, alvast veel plezier van het Internet Only abonnement!

rvreulink
Topicstarter
Level 2
  • 9Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

Cool! Dank je wel 🙂

Uitgelicht topic