1
Vraag
2
Reacties
3
Oplossing
Asjemenou

Level 1
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Disconnecten tijdens gamen - connectbox

Sinds gisteren heb ik een nieuwe (witte) Connect Box en sinds dat moment heb ik tijdens het spelen van bv PoE en Swtor dat er regelmatig (1x per 15 minuten ongeveer) een disconnectie optreed. Ik heb in de port forwardign TCP: 8995,12000-12999,20000-30000 gezet volgens de site van Swtor, geen verschil.

In de oude situatie is er de afgelopen jaren nooit dit probleem geweest. In de oude situatie had ik een Ziggo modem van Cisco, de EPC3925 in bridgemode gekoppeld aan een Nighthawk R7000.

Als je jullie nog tips hebben dan hoor ik ze graag en anders gaat dfe boel weer in bridge mode en slinger ik de R7000 weer aan :wink:
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Asjemenou
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Gisterenavond blokker beschadigde ip pakketten en portscan detectie uitgezet, werkt allemaal prima gisterenavond en vanmorgen. Vanavond nog maar eens checken. Voor PoE heb ik niet eens poorten ingesteld en blijft stabiel.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Meldingen
Aan Uit
B.J.O.

Level 3
  • 12Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes
Niet wireless connectie maar bekabeld. Dan kijken of dit geen problemen oplevert.
Asjemenou
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Vergeten te vermelden : alles bekabeld
Asjemenou
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Gisterenavond blokker beschadigde ip pakketten en portscan detectie uitgezet, werkt allemaal prima gisterenavond en vanmorgen. Vanavond nog maar eens checken. Voor PoE heb ik niet eens poorten ingesteld en blijft stabiel.