Hi,
I am having some problems in my home network, which can only be solved by disabling IPv6 on my ConnectBox.
Since there's no "ipv6 enable/disable" setting I think I need to ask Ziggo's support to update my firmware to an ipv4-only build. Can one of the moderators help me with that? What do I need to do?
Thank you in advance,
Rodney
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
A moderator (Ziggo employee) is able to switch the modem profile to IPv4 Only and will visit this topic within 1-2 days. You may also contact customer support.
Hi @rodneyamf,
Good that you contact us. Welcome at the Ziggo Community! I can provide you a IPV4 only adres. After 24 hours it will be activated and it should work.
Thank you!
Hi,
Ik heb hetzelfde probleem als Rodney.. Zouden jullie voor mij ook IPv6 uit willen schakelen?
Alvast bedankt!
Hi @marjoleinbas, voor jou ook een warm welkom op de Ziggo Community! Ik heb het in orde gemaakt.
Geniet van je dag!
@Lotte Ik heb hetzelfde probleem, ik ben vandaag aangesloten. Zou bij mij ook ip6 uit gezet kunnen worden.
Hi @machielj
Mijn bericht komt als mosterd na de maaltijd, aangezien je gisteren contact hebt gehad met één van mijn collega's en de wijziging is doorgevoerd. Jouw modem beschikt nu over een IPv4 Only profiel.
Good afternoon @rodneyamf, IPV4 only is active now. How it is going with you network at the moment?
working very well!
Thank you for the quick response. Very happy with your help!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.