Alles over het nieuwe zwarte SmartWifi modem
Update: 21 september 2023 13:25 door Ziggo Vanaf 19 september zijn alle Sagemcom F3896LG modems (SmartWifi Giga modem zwart) voorzien met de nieuwste firmware. Lees hier alles over de update. Ons zwar...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Hallo,
recent deze smartwifi pods gekocht via marktplaats. Deze zijn gekocht door de vorige eigenaar (naar eigen zeggen) nu lees ik hier op verschillende forums dat moderator deze kunnen ontkoppelen aan de hand van het serienummer ( beide serienummers heb ik al achter mijn huis nummer gezet ) zoals beschreven stond in andere forums. Alvast bedankt!
Groetjes Jack
Een Ziggo moderator komt hier binnenkort langs om naar je probleem te kijken.
Super dankjewel!
Hallo @Jacko2
Ik ben hier gelijk mee aan de slag gegaan. Ik heb goed en slecht nieuws.
Het goede nieuws is dat je de SmartWifi pod eindigend op E9C gewoon kunt aansluiten via de SmartWifi app. Wanneer dit niet lukt, hoor ik graag wat er mis gaat.
Het slechte nieuws is dat de SmartWifi pod eindigend op D87 in bruikleen afgenomen wordt. Deze SmartWifi pod heeft de vorige eigenaar van ons in bruikleen. Deze kan ik dan ook niet verhuizen. Hierover kun je het beste contact opnemen met de verkoper.
Ik heb dezelfde vraag. 2 smartpods overgenomen en geeft bij installeren aan dat deze door andere gebruiker geïnstalleerd is.
heb de serienummers in mijn persoonlijk profiel gezet.
Hoi @Ebbel67,
Datzelfde zie ik helaas ook. Ik heb het voor je nagekeken, en deze pods zijn beide in bruikleen afgenomen door de "vorige" eigenaar. Ik kan ze dus niet toevoegen bij jou klantnummer.
Ik heb zo'n 6 maanden geleden 2 smartwifi pods gekocht van Ziggo.
Aangezien ik binnenkort verhuis naar een gebied waar Ziggo geen diensten aanbiedt heb ik de pods verkocht via marktplaats.
Nu kan de nieuwe eigenaar de pods niet koppelen aan zijn Wifi aangezien de pods "al in gebruik zijn".
Afgelopen donderdag met de helpdesk (Ziggo) gebeld en het probleem uitgelegd. De medewerker wist niet hoe te ontkoppelen maar zou dit binnen Ziggo navragen. Vreemd dat de medewerker dit niet weet maar ik wil dit graag zo spoedig mogelijk oplossen omdat ik dit rot voor de koper vind.
Kan iemand mij snel helpen. Nogmaals: de pods waren mij eigendom en NIET in bruikleen.
Hoi @Robpas,
Onhandig dat je niet direct geholpen kon worden. Ik kijk graag even wat ik voor je kan doen alleen beschik ik niet over je adresgegevens. Wil je die invullen in je profiel? Geef hier maar een seintje als dat gelukt is!
Done
Dankjewel! Ik wil ze graag proberen te verwijderen, maar ze lijken niet actief. Wil je ze inpluggen en me dan nog eens een berichtje hier sturen zodra dat het geval is? Dan kijk ik verder!
Oja, je hebt gelijk @Bert! In dat geval zien we inderdaad graag de serienummers tegemoet.
heb ik achter mijn huisnummer gezet
Yes, gezien @Robpas. Ik heb een verzoek ingediend om ze beide te verwijderen zodat de nieuwe gebruiker ze kan toevoegen. Dit kan enkele werkdagen in beslag nemen.
Dankjewel voor jouw hulp
Waarom duurt het zo lang? De koper wil nu zijn geld terug want zijn vertrouwen is weg. Niet echt klantvriendelijk van Ziggo.
Hi Robpas,
Sorry dat het langer duurt dan je had verwacht. Een verzoek om een pod los te koppelen van je abonnement kunnen we niet zelf uitvoeren. We zetten deze intern door, maar helaas is de afdeling die dit verwerkt erg druk. We hebben hierop dan ook nog geen terugkoppeling. We hopen in de komende dagen je goed nieuws te geven.
@Robpas Het duurt nu al een flinke poos en ik zie dat de Pods tot op heden nog niet ontkoppelt zijn. Ik heb daarom even opnieuw contact voor je opgenomen met de afdeling die dit verzoek oppakt om ervoor te zorgen dat dit spoedig opgelost wordt.
@Robpas zojuist heb ik bevestiging gekregen dat deze ontkoppeld zijn. Daarnaast hebben we naar het interne proces gekeken om dit vlotter te regelen en aanpassingen daarin gedaan. Zo kunnen toekomstige ontkoppelingen sneller geregeld worden.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Update: 21 september 2023 13:25 door Ziggo Vanaf 19 september zijn alle Sagemcom F3896LG modems (SmartWifi Giga modem zwart) voorzien met de nieuwste firmware. Lees hier alles over de update. Ons zwar...