Hallo ik heb sinds kort de mediabox xl. Nu kunnen mijn devolo adapters het ip adres niet meer vinden. Heb alles gereset maar het werkt niet. Heeft iemand een oplossing?
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Ik neem aan dat het om een set van powerline-adapters gaat? Wat bedoel je met "Nu kunnen mijn devolo adapters het ip adres niet meer vinden.", kun je een foto/screenshot plaatsen van wat je ziet?
Gezien je volgens je profiel een los modem (Connect Box) hebt, moet alle netwerkapparatuur op de CB aangesloten worden. Belangrijk: ook moeten de CB en MBXL niet aan elkaar gekoppeld zijn met een kabel.
@tobiastheebe schreef:... Belangrijk: ook moeten de CB en MBXL niet aan elkaar gekoppeld zijn met een kabel.
Iets anders gezegd : de MBXL niet m.b.v. een netwerkkabel aansluiten op de CB! De MBXL alleen aansluiten op coax.
Daarna uw apparatuur eventueel herstarten.
Ps. Sorry @tobiastheebe 😏, zo heeft iedereen wel eens een aanvulling op elkaar
@Pasi Geen probleem hoor, iedere aanvulling/verduidelijking is welkom.
Deze melding betekent dat de powerline-adapters (?) niet (correct) verbonden zijn met de Connect Box.
Welkom op de Ziggo Community pagina @BHOLTMAAT! Ben je er uitgekomen of is de verbinding met de devolo adapters nog steeds niet mogelijk?
Ben nog niets opgeschoten.
Is de hoofdadapter op de Connect Box (het witte modem) aangesloten?
Ja
Het is opgelost
Dank
Fijn om te lezen!
Misschien wel even handig om ook de oplossing te melden, dan hebben eventueel anderen er ook nog wat aan.
Wat was je oplossing?
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.