1
Vraag
2
Reacties
Kelvinh1999

Level 1
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Devolo adapters via stopcontact werken niet meer

Hallo allemaal,

In ons huis hebben we 4 Devolo adapters geïmplementeerd. 1 beneden van de router naar het kastje. En 3 boven in het stopcontact.
Het internet gaat via het stroom en dat heeft altijd goed gewerkt.
Sinds een aantal weken is de connectie alles behalve stabiel.
Wanneer de adapters beneden in het stopcontact worden geplaatst zijn er geen problemen en worden de snelheden perfect gehaald.
Het ligt ook niet aan de adapters want met aanschaf nieuwe adapters treed nog steeds hetzelfde probleem op.
Alle adapters zijn direct in het stopcontact gestoken, dus niet in verlengkabels etc.

Zou zoiets aan het stoom kunnen liggen?
Zo ja, hoe kan dit van dag op dag ineens gebeurd zijn?

Herkent iemand dit probleem.
Zo ja?, is bij iemand dit probleem uiteindelijk opgelost?

Met vriendelijke groet,

Kelvin Hoogendoorn
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Kelvinh1999
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Michael Ziggo wrote:
Hoi Kelvinh1999, welkom hier!

Je hebt al best wel wat dingen getest zoals het checken van de andere verdieping en een ander setje. Super dat je zulke zaken zelf al hebt uitgesloten. Jammer genoeg nog zonder resultaat.

Merk je ook dat de connectie via je eigen modem ook minder is geworden? Puur om de bron uit te sluiten. Misschien heeft hanh nog andere tips.


Heel erg bedankt voor uw reactie.

Ik heb gister een vaste kabel laten leggen dus ik ben af van de problemen.

Hierbij is deze topic niet meer nodig.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2609Posts
  • 346Oplossingen
  • 522Likes
Hoi Kelvinh1999, welkom hier!

Je hebt al best wel wat dingen getest zoals het checken van de andere verdieping en een ander setje. Super dat je zulke zaken zelf al hebt uitgesloten. Jammer genoeg nog zonder resultaat.

Merk je ook dat de connectie via je eigen modem ook minder is geworden? Puur om de bron uit te sluiten. Misschien heeft hanh nog andere tips.
Kelvinh1999
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Michael Ziggo wrote:
Hoi Kelvinh1999, welkom hier!

Je hebt al best wel wat dingen getest zoals het checken van de andere verdieping en een ander setje. Super dat je zulke zaken zelf al hebt uitgesloten. Jammer genoeg nog zonder resultaat.

Merk je ook dat de connectie via je eigen modem ook minder is geworden? Puur om de bron uit te sluiten. Misschien heeft hanh nog andere tips.


Heel erg bedankt voor uw reactie.

Ik heb gister een vaste kabel laten leggen dus ik ben af van de problemen.

Hierbij is deze topic niet meer nodig.
Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2609Posts
  • 346Oplossingen
  • 522Likes
Bedankt voor de terugkoppeling, Kelvinh1999. Fijn om te lezen dat de problemen zijn opgelost 🙂
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic