1
Vraag
2
Reacties
Maaike17

Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Deco x60 installeren

Hallo

We proberen een TP-link x60 aan te sluiten. Via de Deco app. alles lijkt goed te gaan tot het verbinden, dan wordt het LED lampje rood. Al een paar keer alles uit en aangezet, gerest etc maar niets werkt.

 

Op onze aansluiting in de woonkamer zit een splitter. 1 coax kabel gaat naar het Ziggo Hitron CGNV4 modem en 1 coax kabel naar de Ziggo Mediabox Next (Arris) . Echter kan ik geen coax aansluiten op de DECO X60. Ik heb de splitter al verwijderd en de resterende coax kabel toen aangesloten op de mediabox en met de ethernetnet naar de X60 maar dat werkt niet (ook niet als ik op die manier onze Hitron aansluit) dus ergens lijkt die 2e coax kabel nodig of wij doen iets verkeerd. Kan iemand ons hierbij helpen wellicht ?

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Pasi

Level 18
  • 9831Posts
  • 493Oplossingen
  • 5463Likes

Hallo,

 

U moet de Deco aansluiten op de Hitron.

 

Leest u ook dit eens: Leidraad voor TP-Link DECO, misschien staan daar nog wat tips in die u niet weet.

Bekijk in context

RoWi.

Level 20
  • 18168Posts
  • 758Oplossingen
  • 6188Likes

De RJ45 ethernet aansluiting op de Next is om deze van een internet verbinding te voorzien. 

 

U zult de splitter nodig hebben om de Hitron te verbinden met het Ziggo netwerk. Dan de kabel die tussen de Next en de Deco is gebruikt, nu tussen de Hitron en de Deco.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Pasi

Level 18
  • 9831Posts
  • 493Oplossingen
  • 5463Likes

Hallo,

 

U moet de Deco aansluiten op de Hitron.

 

Leest u ook dit eens: Leidraad voor TP-Link DECO, misschien staan daar nog wat tips in die u niet weet.

RoWi.

Level 20
  • 18168Posts
  • 758Oplossingen
  • 6188Likes

De RJ45 ethernet aansluiting op de Next is om deze van een internet verbinding te voorzien. 

 

U zult de splitter nodig hebben om de Hitron te verbinden met het Ziggo netwerk. Dan de kabel die tussen de Next en de Deco is gebruikt, nu tussen de Hitron en de Deco.

Maaike17
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Het werkt dank je wel Pasi !

Maaike17
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ik heb de Deco aangesloten op de Hitron en vanaf de Hitron ook een ethernet kabel naar de mediabox en alles werkt 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic