Beste @thei.douven welkom op de Ziggo Klanten helpt Klanten community.
Dat de TP-Link Deco's het doen is mooi meegenomen, heb ze zelf ook en geen last van Camera's die het niet doen. Nu de vraag, staat de Wifi van de Connect Box uit, door in te loggen op http://192.168.178.1 kan je inloggen met Password of Pincode in oud UPC gebied.
Ga naar Geavanceerde Instellingen, Draadloos, Draadloos Signaal, zet de 2,4 GHz en de 5 GHz uit.
Vervolgens ga je naar de TP Link Deco App en bekijk je de volgende stappen, druk aan de onderkant op Meer en druk op Wifi, neem Wifi naam over van je modem en password, en de schuifjes 2,4 GHz en 5GHz zet deze aan.
Als dit is gebeurt dan ga je naar terug naar Meer en vervolgens naar Geavanceerd
Neem deze instelling zo over en sla ze op.
Als u dit heeft gedaan, herstart u de deco's door of alle 3 even uit stopcontact te halen, en modem ook.
Dan start u eerst de Connect Box op, daarna de Hoofd Deco die verbonden is aan de Connect Box en daarna de andere 2 Deco's.
Daarna herstart u uw camera's en het zal dan moeten werken.
We hebben gebruiker die heeft een mooi topic gemaakt waarin alles nog eens goed wordt uitgelegd zie onderstaande link.
Als je meer wilt weten over de TP-Link Deco M4 dan kan je ook deze Leidraad lezen.
Leidraad voor TP Link DECO