1
Vraag
2
Reacties
thei.douven

Level 6
  • 147Posts
  • 4Oplossingen
  • 24Likes

Deco tp link m4 instellen zodat alles nog automatisch werkt

Ik heb 3 deco m4 boosters aangesloten op de ziggo connectbox.

De eerste is met de bijbehorende korte kabel aangesloten en de andere 2 draadloos.

Als ik de wifi van de connectbox uit schakel, dan werken mijn buiten  camera's en ook de tp link Hs100 wifi stopcontacten gaan niet meer op de wifi.

Ik heb de deco ingesteld als accespoint zoals in de handleiding.

Maanden geleden heeft onze zoon die elders woont er ook al enkele uren aan besteed, zonder eruit te zijn gekomen.

Wie heeft de juiste tip?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7506Likes

Beste @thei.douven  welkom op de Ziggo Klanten helpt Klanten community.

 

Dat de TP-Link Deco's het doen is mooi meegenomen, heb ze zelf ook en geen last van Camera's die het niet doen. Nu de vraag, staat de Wifi van de Connect Box uit, door in te loggen op http://192.168.178.1 kan je inloggen met Password of Pincode in oud UPC gebied.

Ga naar Geavanceerde Instellingen, Draadloos, Draadloos Signaal, zet de 2,4 GHz en de 5 GHz uit.

 

Vervolgens ga je naar de TP Link Deco App en bekijk je de volgende stappen, druk aan de onderkant op Meer en druk op Wifi, neem Wifi naam over van je modem en password, en de schuifjes 2,4 GHz en 5GHz zet deze aan.

IMG_9950.jpgIMG_9949.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Als dit is gebeurt dan ga je naar terug naar Meer en vervolgens naar Geavanceerd

 

A2CA69CC-4D41-44DB-96F4-EE2000AF9BB0.jpeg0989C9FE-87D4-4B73-9CB3-FFEF20A252DA.jpeg

 

Neem deze instelling zo over en sla ze op.

 

Als u dit heeft gedaan, herstart u de deco's door of alle 3 even uit stopcontact te halen, en modem ook.

Dan start u eerst de Connect Box op, daarna de Hoofd Deco die verbonden is aan de Connect Box en daarna de andere 2 Deco's.

 

Daarna herstart u uw camera's en het zal dan moeten werken.

 

We hebben gebruiker die heeft een mooi topic gemaakt waarin alles nog eens goed wordt uitgelegd zie onderstaande link.

 

Als je meer wilt weten over de TP-Link Deco M4 dan kan je ook deze Leidraad lezen.
Leidraad voor TP Link DECO

Bekijk in context

4 Reacties 4
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7506Likes

Beste @thei.douven  welkom op de Ziggo Klanten helpt Klanten community.

 

Dat de TP-Link Deco's het doen is mooi meegenomen, heb ze zelf ook en geen last van Camera's die het niet doen. Nu de vraag, staat de Wifi van de Connect Box uit, door in te loggen op http://192.168.178.1 kan je inloggen met Password of Pincode in oud UPC gebied.

Ga naar Geavanceerde Instellingen, Draadloos, Draadloos Signaal, zet de 2,4 GHz en de 5 GHz uit.

 

Vervolgens ga je naar de TP Link Deco App en bekijk je de volgende stappen, druk aan de onderkant op Meer en druk op Wifi, neem Wifi naam over van je modem en password, en de schuifjes 2,4 GHz en 5GHz zet deze aan.

IMG_9950.jpgIMG_9949.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Als dit is gebeurt dan ga je naar terug naar Meer en vervolgens naar Geavanceerd

 

A2CA69CC-4D41-44DB-96F4-EE2000AF9BB0.jpeg0989C9FE-87D4-4B73-9CB3-FFEF20A252DA.jpeg

 

Neem deze instelling zo over en sla ze op.

 

Als u dit heeft gedaan, herstart u de deco's door of alle 3 even uit stopcontact te halen, en modem ook.

Dan start u eerst de Connect Box op, daarna de Hoofd Deco die verbonden is aan de Connect Box en daarna de andere 2 Deco's.

 

Daarna herstart u uw camera's en het zal dan moeten werken.

 

We hebben gebruiker die heeft een mooi topic gemaakt waarin alles nog eens goed wordt uitgelegd zie onderstaande link.

 

Als je meer wilt weten over de TP-Link Deco M4 dan kan je ook deze Leidraad lezen.
Leidraad voor TP Link DECO

thei.douven
Topicstarter
Level 6
  • 147Posts
  • 4Oplossingen
  • 24Likes

Hou Dave,

Bedankt voor je super duidelijke handleiding.

Ik was er inmiddels al achter wat ik fout had gedaan en het werkte reeds. Ik had voor de deco, mijn wifinaam overgenomen doe op het wachtwoorden kaartje stond. Die naam had ik ooit veranderd en na deze nuveven te hebben aangepast verbond alles automatisch. De rest van je handleiding had ik gisteren reeds exact zo gedaan.

 

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7506Likes

Mooi dat het het goed heeft geholpen soms klein dingetje, deze had ik ook 😉

 

Hopelijk blijft het naar wens nu draaien en werken. 😊

Meindert
Community Moderator
Community Moderator
  • 1437Posts
  • 217Oplossingen
  • 585Likes

Hallo @thei.douven , fijn dat de tips van @Dave! je hebben geholpen. 
Het kan soms inderdaad in die kleine dingetjes zitten. 
Mocht je nog aanvullende vragen hebben over dit onderwerp, dan lezen we dat graag 🙂 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic