Ik heb sinds kort de Deco M4 om de WiFi onder andere in de werkkamer te verbeteren. Mijn vriendin wilde de bij mij thuis werken maar kwam niet op het Citrix Netwerk van haar werk. Met de standaard modem(wit) heeft ze hier geen probleem mee gehad. Wat kan de oorzaak hier van zijn? Heeft uiteindelijk als tijdelijke oplossing maar met een kabel van de Ziggo modem aan de eettafel zitten werken.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Top dank je wel
Dank je @Jacob de Like was sneller dan bericht, vertraging in het systeem, maar bedankt voor oppakken 😉
Ik wil jullie bedanken voor de hulp de monteur van vandaag was heel secuur en heeft alles doorgemeten. De AOP is vervangen het bleek dat er geen AOP (GUT 14D) inzat maar een GUT 15. Dat vond hij al heel vreemd. Daarnaast gaat hij er ook een melding van maken dat de vorige monteur niet naar de AOP gekeken had(volgens hem is dat het eerste wat sowieso gecontroleerd moet worden). De snelheden zijn aanzienlijk verbeterd heb foto bijgevoegd van meting op telefoon en op mijn laptop. Nogmaals dank voor al jullie hulp
@Ron6968 fijn dat er op deze manier spijkers met koppen geslagen konden worden. Dank voor je feedback en geniet van de hernieuwde snelheden 😉
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.