Goedenavond.
ik heb een set van 3x tp-link deco m4. de eerste is bekabeld (de hoofd deco) en de andere twee connecten dus via wifi. De firmware is up to date, ze staan als accesspoint en de wifi op het modem staat uit. Het modem is een arris modem (connectbox).
in eerste instantie werkten de deco's perfect. Nadat ze op de goede plekken stonden had ik overal goed bereik. Helaas heb ik nu opeens problemen. De wifi valt af en toe helemaal weg (op alle apparaten). Ik kan meestal niets zien op de deco van veranderingen in kleuren van de lampjes.
ik heb ziggo al gebeld, en die willen een monteur sturen, maar ik wil eerst zeker weten dat ik alles geprobeerd heb voor ik dat doe. Ik had gehoopt dat het duidelijk de deco's waren, heb niet direct zin in een monteur.
- ik heb een aop (in 2015 geplaatst) en hier is kortgeleden een nieuwe splitter op gezet (type 254).
- ik heb de hoofddeco op verschillende poorten in het modem gezet, op verschillende verdiepingen, maar het probleem blijft.
- bepaalde 'vaste' apparaten zoals een onderdeel van de zonnepanelen of een P1 meter) zijn na een wifi drop opeens met een deco verderop in het huis geconnect.
- in her modem kan ziggo niets vreemds zien.
- in de deco app zie je geen log.
- op de website van tp link zie ik wel een log dat vol staat met allerlei vage errors/warnings etc.
herkent iemand dit?