Vraag
Reacties
Oplossing
Meijer1
Level 1

Deco m4 verplaatsen

Hele domme vraag waarschijnlijk,  maar ben echt een oen met alles wat internet betreft. Ik heb gisteren de deco m4 geïnstalleerd. Maar kan ik  gewoon de stekker eruit trekken en verplaatsen naar een andere ruimte of moet dan alles weer opnieuw geïnstalleerd worden. 

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Dommels2010
Level 6

Ja, dat kan inderdaad. Nadat de stroom ervan af is geweest hebben ze alleen weer paar minuten nodig om op te starten en 'elkaar te vinden'.

Succes in elk geval! 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Dommels2010
Level 6

Dit moet gewoon kunnen. Als ik dit zo lees, dan vermoed ik dat deze Deco draadloos is verbonden met een andere deco. Bij het verplaatsen naar een andere ruimte is het dus wel van belang dat deze deco een acceptabele verbinding met een andere deco kan houden. Belangrijk: de deco die zit aangesloten (met een utp-kabel) op de modem/router van Ziggo kan uiteraard niet zomaar verplaatst worden. Deze dient ten alle tijden direct aangesloten te blijven op de modem/router. Dit is de zogenaamde Master Deco

Meijer1
Level 1
Topicstarter

Dank dommels2010 voor je antwoord.  Dus ik kan gewoon de elektra eraf halen? Ze zijn idd onderling verbonden via de WiFi. Kan ik de hoofd deco ook even zonder stroom zetten of moet dan alles op ietwat geïnstalleerd worden?

Dommels2010
Level 6

Ja, dat kan inderdaad. Nadat de stroom ervan af is geweest hebben ze alleen weer paar minuten nodig om op te starten en 'elkaar te vinden'.

Succes in elk geval!