Hoi,
Wij hebben Deco m4 thuis aangesloten zoals ziggo het beschrijft, nu wil ik de omvormer van de zonnepanelen via ups kabel met de laatste Deco m4 verbinden, lukt dat? Heb ik dan via de laatste Deco m 4 een goede verbinding met de data logger?
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Dat is mogelijk. Een data logger heeft genoeg aan een beperkte bandbreedte, maar vereist wel een stabiele verbinding.
Zijn de Deco M4's onderling via ethernet of Wi-Fi verbonden? Zijn ze verder in AP mode geconfigureerd (zie deze instructies, stap 11) indien je geen bridge mode gebruikt?
Bedankt voor de reactie, ik heb het volgens de instructie ingesteld en als acces point. Mijn zoon heeft het nu via de tplink aangesloten via de Connect box. De tplink hadden wij nog in huis, of gaat dit straks problemen geven met elkaar? De tplink c7 is het.
Die C7 kun je gebruiken mits je deze als domme 'switch' gebruikt.
Dus DHCP en WiFi uitzetten.
Succes,
Bam
Goedemorgen Bam
bedankt voor je reactie, hoe kan ik dat het beste doen?
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.