1
Vraag
2
Reacties
GerritM1

Level 3
  • 19Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes

Deco booster: Kiezen tussen netwerken

Ik ben ervan overtuigd, dat menigeen het direct uitschatert bij het lezen van mijn vraag, maar dan is ook meteen duidelijk hoever mijn kennis reikt.

Ik heb de DECObooster geinstalleerd en kan bij het maken van internetverbinding nu kiezen uit mijn oude, vertrouwde netwerkverbinding, óf uit het netwerk wat ontstaan is bij het installeren van de booster. 

Probleem bij mijn keuze is, dat ik op mijn vertrouwde verbinding niet alleen een laptop en enkele smartphones, maar ook een webcam, een luchtreiniger, draadloze printer en een airco op heb geïnstalleerd en ben bang dat ik al deze apparaten nu opnieuw moet installeren. Graag advies.....

PS: nabrandertje: kan ik de naam die ik aan het boosternetwerk heb gegeven achteraf nog makkelijk aanpassen?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
RoWi.

Level 20
  • 17364Posts
  • 737Oplossingen
  • 5760Likes

@Pasi heeft een vrij duidelijke handleiding geschreven.

https://community.ziggo.nl/t5/Internet/Leidraad-voor-TP-Link-DECO/td-p/69366?postid=728787#post72878...

Het wordt aanbevolen de wifi van de Ziggo Connect box uit te zetten. En via de App van de Deco units kiezen voor accespunt modus.

Zover ik weet zou je in de Deco app dezelfde naam kunnen invoeren die de Connectbox ook gebruikt.

Er bestaat wel een kans dat van een aantal apparaten de wifi verbinding opnieuw moet worden ingesteld. 

Bekijk in context

2 Reacties 2
RoWi.

Level 20
  • 17364Posts
  • 737Oplossingen
  • 5760Likes

@Pasi heeft een vrij duidelijke handleiding geschreven.

https://community.ziggo.nl/t5/Internet/Leidraad-voor-TP-Link-DECO/td-p/69366?postid=728787#post72878...

Het wordt aanbevolen de wifi van de Ziggo Connect box uit te zetten. En via de App van de Deco units kiezen voor accespunt modus.

Zover ik weet zou je in de Deco app dezelfde naam kunnen invoeren die de Connectbox ook gebruikt.

Er bestaat wel een kans dat van een aantal apparaten de wifi verbinding opnieuw moet worden ingesteld. 

Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2763Posts
  • 404Oplossingen
  • 974Likes

Goedemorgen @GerritM1, elke vraag is welkom, beter goed ingelicht dan half! Een nieuwe installatie roept altijd vragen op, ik zie dat @RoWi. je al goed vooruit geholpen heeft. Kom je hier verder mee? 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic