Alles over het nieuwe zwarte SmartWifi modem
Update: 21 september 2023 13:25 door Ziggo Vanaf 19 september zijn alle Sagemcom F3896LG modems (SmartWifi Giga modem zwart) voorzien met de nieuwste firmware. Lees hier alles over de update. Ons zwar...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Ik ben ervan overtuigd, dat menigeen het direct uitschatert bij het lezen van mijn vraag, maar dan is ook meteen duidelijk hoever mijn kennis reikt.
Ik heb de DECObooster geinstalleerd en kan bij het maken van internetverbinding nu kiezen uit mijn oude, vertrouwde netwerkverbinding, óf uit het netwerk wat ontstaan is bij het installeren van de booster.
Probleem bij mijn keuze is, dat ik op mijn vertrouwde verbinding niet alleen een laptop en enkele smartphones, maar ook een webcam, een luchtreiniger, draadloze printer en een airco op heb geïnstalleerd en ben bang dat ik al deze apparaten nu opnieuw moet installeren. Graag advies.....
PS: nabrandertje: kan ik de naam die ik aan het boosternetwerk heb gegeven achteraf nog makkelijk aanpassen?
Opgelost! Ga naar oplossing.
@Pasi heeft een vrij duidelijke handleiding geschreven.
Het wordt aanbevolen de wifi van de Ziggo Connect box uit te zetten. En via de App van de Deco units kiezen voor accespunt modus.
Zover ik weet zou je in de Deco app dezelfde naam kunnen invoeren die de Connectbox ook gebruikt.
Er bestaat wel een kans dat van een aantal apparaten de wifi verbinding opnieuw moet worden ingesteld.
@Pasi heeft een vrij duidelijke handleiding geschreven.
Het wordt aanbevolen de wifi van de Ziggo Connect box uit te zetten. En via de App van de Deco units kiezen voor accespunt modus.
Zover ik weet zou je in de Deco app dezelfde naam kunnen invoeren die de Connectbox ook gebruikt.
Er bestaat wel een kans dat van een aantal apparaten de wifi verbinding opnieuw moet worden ingesteld.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Update: 21 september 2023 13:25 door Ziggo Vanaf 19 september zijn alle Sagemcom F3896LG modems (SmartWifi Giga modem zwart) voorzien met de nieuwste firmware. Lees hier alles over de update. Ons zwar...