Hi,
Mijn ziggo modem hangt via ethernetkabel aan een deco x60. Dit is de hoofddeco. Deze stuurt het signaal door naar 4 andere decos die het hele huis van wifi voorzien. Ook zitten er meerdere apparaten bekabeld aan de deco aangesloten.
Nu is het probleem dat alles dat via ethernet via de deco loopt WEL internet heeft, maar de deco zelf aangeeft dat het geen verbinding heeft, en alles via wifi werkt niet.
Heb de ziggo modem, en de hoofd deco al meerdere keren opnieuw opgestart, maar het blijft hetzelfde.
Iemand enig idee?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Update tijd! Een uur resetten bleek helaas niet te helpen.
Toen contact opgenomen met Ziggo call center waar een zeer sympathieke dame op afstand gekeken heeft.
Hier bleek tijdens werkzaamheden iets mis gegaan te zijn. Een hard reset van het modem vanuit Ziggo loste het uiteindelijk op.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Volgens fabrikant van Deco komt dit vaker voor na onderhoud bij Ziggo. Uur Ziggo modem van het stroom is het advies. We wachten af.
Hi @PapaRoel, welkom hier!
We zijn inmiddels een paar dagen verder en reuze benieuwd of dit advies ook dé gouden tip bleek te zijn? 🙂
Update tijd! Een uur resetten bleek helaas niet te helpen.
Toen contact opgenomen met Ziggo call center waar een zeer sympathieke dame op afstand gekeken heeft.
Hier bleek tijdens werkzaamheden iets mis gegaan te zijn. Een hard reset van het modem vanuit Ziggo loste het uiteindelijk op.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.