1
Vraag
2
Reacties
Mark goedegebur

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Deco M4 werkt niet meer

Ik heb ongeveer twee maanden geleden via Ziggo de TP-Link Deco M4 aangeschaft. Nu werkt na het tijdelijk uitschakelen van de stroom (i.v.m. vervangen meterkast) 1 van de 3 deco's niet meer.  Hij gaat niet aan, ook niet na resetten en wisselen van stopcontacten (de stroom werkt overal wel gewoon). Het lampje blijft uit en de Deco maakt geeft geen enkel teken van leven. Is deze kapot of is er iets wat ik nog kan proberen? De andere twee deco's werken nog prima.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Erik S
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2262Posts
  • 356Oplossingen
  • 545Likes

Dag @Mark goedegebur! Bijzonder dat één van de units niet meer werkt nadat je tijdelijk de stroom eraf hebt gehad thuis. Dat is natuurlijk niet wenselijk want ik kan me voorstellen dat je wifi dekking hier niet beter van wordt 😞

Ik zie in het systeem dat je al contact hebt gehad met onze helpdesk hierover en dat er een vervanger besteld is. Hopelijk heb je deze inmiddels (of snel) in huis en werkt het dan weer. Houd je ons op de hoogte hier? 

 

Mooie dag!

Bekijk in context

3 Reacties 3
Erik S
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2262Posts
  • 356Oplossingen
  • 545Likes

Dag @Mark goedegebur! Bijzonder dat één van de units niet meer werkt nadat je tijdelijk de stroom eraf hebt gehad thuis. Dat is natuurlijk niet wenselijk want ik kan me voorstellen dat je wifi dekking hier niet beter van wordt 😞

Ik zie in het systeem dat je al contact hebt gehad met onze helpdesk hierover en dat er een vervanger besteld is. Hopelijk heb je deze inmiddels (of snel) in huis en werkt het dan weer. Houd je ons op de hoogte hier? 

 

Mooie dag!

Mark goedegebur
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hoi Erik,

Ik heb inderdaad al contact gehad en er is een nieuwe onderweg. Deze wordt komende dagen bezorgd. 

Meindert
Community Moderator
Community Moderator
  • 1467Posts
  • 225Oplossingen
  • 616Likes

Hallo @Mark goedegebur

Hoe gaat het met de nieuwe set? Heb je deze al uitvoerig kunnen testen? 

 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic