Ik heb ongeveer twee maanden geleden via Ziggo de TP-Link Deco M4 aangeschaft. Nu werkt na het tijdelijk uitschakelen van de stroom (i.v.m. vervangen meterkast) 1 van de 3 deco's niet meer. Hij gaat niet aan, ook niet na resetten en wisselen van stopcontacten (de stroom werkt overal wel gewoon). Het lampje blijft uit en de Deco maakt geeft geen enkel teken van leven. Is deze kapot of is er iets wat ik nog kan proberen? De andere twee deco's werken nog prima.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Dag @Mark goedegebur! Bijzonder dat één van de units niet meer werkt nadat je tijdelijk de stroom eraf hebt gehad thuis. Dat is natuurlijk niet wenselijk want ik kan me voorstellen dat je wifi dekking hier niet beter van wordt 😞
Ik zie in het systeem dat je al contact hebt gehad met onze helpdesk hierover en dat er een vervanger besteld is. Hopelijk heb je deze inmiddels (of snel) in huis en werkt het dan weer. Houd je ons op de hoogte hier?
Mooie dag!
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Dag @Mark goedegebur! Bijzonder dat één van de units niet meer werkt nadat je tijdelijk de stroom eraf hebt gehad thuis. Dat is natuurlijk niet wenselijk want ik kan me voorstellen dat je wifi dekking hier niet beter van wordt 😞
Ik zie in het systeem dat je al contact hebt gehad met onze helpdesk hierover en dat er een vervanger besteld is. Hopelijk heb je deze inmiddels (of snel) in huis en werkt het dan weer. Houd je ons op de hoogte hier?
Mooie dag!
Hoi Erik,
Ik heb inderdaad al contact gehad en er is een nieuwe onderweg. Deze wordt komende dagen bezorgd.
Hallo @Mark goedegebur ,
Hoe gaat het met de nieuwe set? Heb je deze al uitvoerig kunnen testen?
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.