1
Vraag
2
Reacties
3
Oplossing
supermuts

Level 2
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Deco M4 boosters of witte connect box met smartwifi pod?

Ik heb recent gebeld met Ziggo klantenservice en meldde dat ik in een woonhuis met verdieping en een zolder met één smartwifi pod en de witte connect box nog een gat in de Wifi dekking heb.

Ik dacht, ik bestel een tweede pod. Het antwoord verwonderde mij enigszins, want mij werd aangeraden de Pod af te melden en aan de gang te gaan met drie TP-link  Deco M4's boosters. Dat geeft nogal wat gedoe dat te installeren versus ergens een pod in een stopcontact te steken. Weegt die inspanning op tegen een extra pod?

of wel: wat werkt nu iha het beste: deze boosters of de witte connect box met meerdere smartwifi pods?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 78714Posts
  • 5318Oplossingen
  • 23505Likes

Ik zou voor de pods gaan, die hebben betere specificaties en het modem doet ook mee.

Met de Deco's moet je de wifi van het modem uitzetten en er een Deco naast zetten.

Ik vind het een heel vreemd advies van de klantenservice.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Meldingen
Aan Uit
tobiastheebe

Level 20
T.E.A.M.
  • 34841Posts
  • 2566Oplossingen
  • 17525Likes

Als je goede ervaringen hebt met de SmartWifi pod, dan is er (mijns inziens) geen reden om over te stappen naar Deco's.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 78714Posts
  • 5318Oplossingen
  • 23505Likes

Ik zou voor de pods gaan, die hebben betere specificaties en het modem doet ook mee.

Met de Deco's moet je de wifi van het modem uitzetten en er een Deco naast zetten.

Ik vind het een heel vreemd advies van de klantenservice.

Gio2903

Level 17
  • 3449Posts
  • 183Oplossingen
  • 2534Likes

als je ervaring positief is met de pods zou ik bij de pods blijven. bij iemand die gen van beiden heeft ga ik altijd liever voor de deco's