1
Vraag
2
Reacties
Jeryanmi

Level 7
  • 180Posts
  • 6Oplossingen
  • 63Likes

Deco Boosters - waardering gesprek

Beste leden,

Vandaag problemen met de 3 wifi booster van Deco. Ik wil mijn waardering uitspreken aan de medewerker van 1200. Tijdens het telefoongesprek en de antwoorden op mijn vragen en de technische kennis van de medewerker heeft de medewerker het probleem verholpen klasse. Fijn dat als er een probleem is en er zijn medewerkers met verstand van zaken, worden problemen probleemloos opgelost en dat is fijn dan kan je weer gebruik maken van de diensten van Ziggo.  

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 4267Posts
  • 566Oplossingen
  • 2048Likes

Goedemorgen @Jeryanmi,

Wat super om te lezen dat je zo goed bent geholpen! Dat je hier de tijd voor inruimt om het met ons te delen vind ik helemaal fantastisch! Ik zorg ervoor dat je warme woorden bij de juiste contactpersoon overkomen. Heel erg bedankt voor je complimenten.

Bekijk in context

1 Reactie 1
Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 4267Posts
  • 566Oplossingen
  • 2048Likes

Goedemorgen @Jeryanmi,

Wat super om te lezen dat je zo goed bent geholpen! Dat je hier de tijd voor inruimt om het met ons te delen vind ik helemaal fantastisch! Ik zorg ervoor dat je warme woorden bij de juiste contactpersoon overkomen. Heel erg bedankt voor je complimenten.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic