1
Vraag
2
Reacties
vdscipio

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

De aansluiting van mijn printer met mijn laptop is onderbroken

De aansluiting van mijn printer met mijn laptop is onderbroken 

7 Reacties 7
Meldingen
Aan Uit
S4R

Level 16
  • 2059Posts
  • 72Oplossingen
  • 1295Likes

Dat is dan niet zo leuk voor je.

 

Maar met dit soort info kan je niet veel.

 

Printen hoe? Wifi? Kabel? PC? Telefoon? Windows? Mac?

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 4663Posts
  • 390Oplossingen
  • 1905Likes

@vdscipio welkom! Leuk dat je even komt buurten met je vraag. Daar komen we vast wel uit.

Kan je de gestelde vragen aanvullen met extra informatie? Dan is het vast en zeker snel opgelost! 

vdscipio
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Als ik de oorzaak tracht te vinden op mijn laptop wordt aangegeven dat de verbinding met mijn printer is onderbroken. De probleemoplosser biedt geen soelaas. De aanwijzing voor een oplossing vanuit HP (bijv. de printer opnieuw aanbieden) werkt ook niet. Printen vanuit mijn iPhone lukt wel. 

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 4663Posts
  • 390Oplossingen
  • 1905Likes

@vdscipio dankje voor de update.

@jansmarcel, kan je iets met de genoemde aanhaling van de topicstarter? 

jansmarcel

Level 16
  • 1651Posts
  • 81Oplossingen
  • 781Likes

@Jacob  ik begin nu het  vermoeden te krijgen dat er heel iets anders aan de hand is dan ik in eerste instantie dacht. @vdscipio  geeft nu aan dat hij wel kan printen vanaf een ander apparaat. Dus de printer zit in zijn netwerk. Ik dacht even dat hij hem niet vanuit windows toegevoegd kreeg maar nu denk ik in een andere richting.

@vdscipio De printer is gewoon geinstalleerd in windows, alleen je kunt niets afdrukken. Klopt dit?
Zo ja zou je dan eens het volgende willen proberen:
1. Open de printwachtrij (Afdruktaken weergeven) van de betreffende printer.
2. Kijk of er een vinkje staat bij "Afdrukken onderbroken" 
3. Als dit zo is haal het weg.

4. Probeer iets af te drukken. 
Het venster/menu waar ik het over heb ziet er zo uit:

 

jansmarcel_1-1676993963202.png

 

 

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 4713Posts
  • 616Oplossingen
  • 2436Likes

Super, dank voor je advies @jansmarcel! Kun je ons laten weten wat dit heeft opgeleverd @vdscipio?

Knoppelateur

Level 7
  • 169Posts
  • 7Oplossingen
  • 31Likes

De meest voorkomende remedie is: steek de stekker er in.
Is die er al in even er uit en 30 seconde later weer er in.
Via WIFI? dan ook bij de router doen.