Ik volg even in dit topic mee, gezien ikzelf ook met dit probleem zit.
Het herstart euvel van de Connect Box (Arris) wordt enkel getriggerd wanneer ik vanaf mijn Ziggo locatie naar een andere fUPC locatie, waar een Arris ConnectBox aanwezig is, verbinding probeer te maken. Hier zijn een × aantal professionele beveiligingscamera's die achter de Arris hangen aanwezig.
Na inloggen op een van de camera's volgt er vrijwel een time-out en herstart het modem waar de camera's aangesloten zijn. Eenmaal als het modem terug online is wordt er een T3 time-out gelogd of wordt er overgegaan tot partial service zonder dat hiervoor signaalproblemen aanwezig zijn.
Dit ongeacht of er nu via kabel of draadloos verbinding gemaakt wordt.
Andere ietwat oudere systemen zonder de Killer wifi zoals een Intel AC-8285 hebben dit euvel niet.
Wat betreft systeem specs:
Merk Wireless netwerkkaart: Intel WiFi 6 AX210
Merk Wired netwerkkaart: Intel Ethernet Connection (6) I219-LM
Windows ver: Windows 10 Pro (20H2) 19042.1237
Ik denk dat het handig is voor een Ziggo Moderator zoals bijvoorbeeld @Alex om een bundel topic te maken om dit probleem structureel in kaart te brengen, gezien er meerdere Community topic's over hetzelfde probleem lopen.