1
Vraag
2
Reacties
Wim.Janssen

Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

Dag, mijn .......chello.nl mail werkt niet meer.

mijn....... chello.nl werkt niet meer, er komen veel mails op binnen, maar ik kan er niets mee.

Er is veel info op het web betreft dit gebeuren, maar ik kom er niet uit, lukt niet

kan ik contact krijgen met een ziggo medewerker, die mij verder helpt.

mvgr,

Wim Janssen.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 4590Posts
  • 379Oplossingen
  • 1875Likes

@Wim.Janssen ik heb de gegevens, bedankt. Daarbij is echt alles nageplozen maar nergens vind ik meer data of informatie.

Dus helaas, we moeten tot de conclusie komen dat de gegevens echt weg zijn. 

Bekijk in context

15 Reacties 15
tobiastheebe

Level 20
T.E.A.M.
  • 33199Posts
  • 2384Oplossingen
  • 16827Likes

Gebruik je een mailapplicatie (welke?) of webmail?

er komen veel mails op binnen, maar ik kan er niets mee.

Kun je dit toelichten, eventueel m.b.v. een screenshot zonder persoonlijke informatie?

Dave

Level 20
T.E.A.M.
  • 24251Posts
  • 1065Oplossingen
  • 7786Likes

Je kan de Mail ook instellen van Chello naar Ziggo. de Server instelling van de E-mail 

Maar voor de zekerheid, ga ik dit voorleggen aan een Ziggo Medewerker, deze komt via dit topic dan langs een deze dagen en neem contact hier op. Let wel dat u het op Community houd hier, anders gaan zaken door elkaar lopen en duurt het veel langer voor een oplossing.

Vermeld graag uw postcode en huisnummer in uw Ziggo Community Profiel , deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen de Ziggo Medewerkers gelijk de juiste informatie erbij pakken, en uw sneller helpen.

Marco
Community Moderator
Community Moderator
  • 130Posts
  • 14Oplossingen
  • 94Likes

Goedemiddag @Wim.Janssen, welkom op de Ziggo Community! 🙂

Ik heb je klantgegevens proberen te openen, maar op de gegevens die nu in je profiel staan kan ik helaas niks vinden. Zou je dit willen controleren?

Wim.Janssen
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

Dag Marco,

Ik heb mij aangemeld met een ander mailadres (nieuw account), met het andere adres ***chello.nl kan ik niets meer mee sinds 2 weken. 

Wat is de oplossing?

Marco
Community Moderator
Community Moderator
  • 130Posts
  • 14Oplossingen
  • 94Likes

Dank je wel voor de informatie. Ik heb je e-mailadres wel uit je post gehaald omdat iedereen deze informatie kan zien. 🙂

Heb je nog wel een abonnement bij Ziggo? 6 maanden na een eventuele opzegging wordt het e-mailadres verwijderd. Mocht je nog wel een Ziggo abonnement hebben, zou je dan je postcode en huisnummer aan willen passen in je profiel?

Wim.Janssen
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

Nee, geen ziggo abonnement, voor heen UPC en nu kpn. chello is echter steeds actief gebleven tot voor 2 weken terug.20240611_155716.jpg20240611_160107.jpg20240611_160151.jpg

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 4590Posts
  • 379Oplossingen
  • 1875Likes

@Wim.Janssen helder, dankje. Dat zal meer verklaren ja. Want ik heb ook wel gezien dat een e-mailadres direct vervalt bij een opzegging. 

Kan je in je profiel eens het oud-klantnummer van Ziggo noteren? Dan kan ik kijken wat er (misschien) nog mogelijk is, maar ik durf niks te beloven.

En noteer in die persoonlijke informatie aub ook even het e-mailadres in kwestie, die zie ik niet duidelijk staan. Dankje!

Wim.Janssen
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

Dag, ik vindt geen klantnummer van chello, upc of ziggo.

kun je hier nog iets mee?

20240612_102613.jpg

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 4590Posts
  • 379Oplossingen
  • 1875Likes

@Wim.Janssen een goed idee maar nee, dat is echt allang verlopen. Neem me niet kwalijk. 

Ik denk dat ik je toch moet teleurstellen en dat het mailadres met de opzegging van je abonnement verloren is gegaan. Mocht je nog een Ziggo factuur vinden, met daarop je klantnummer, deel die dan via het privé gedeelte van de Community. Dan kan er misschien nog een allerlaatste poging worden gedaan. 

Wim.Janssen
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

Ja idd gegevens bij een factuur, Klant *gegevens weggehaald door een moderator*

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 4590Posts
  • 379Oplossingen
  • 1875Likes

@Wim.Janssen dankje, maar het dringende en vriendelijke verzoek géén klant- en/of privégegevens online te delen maar altijd te plaatsen in het privédeel van je profiel.

Kan je daar ook het e-mailadres plaatsen waar het om gaat?

Wim.Janssen
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

oke,

Maar wat is jouw adres? @ziggojacob ????

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 4590Posts
  • 379Oplossingen
  • 1875Likes

@Wim.Janssen uhm, of dat relevant in deze is, weet ik niet. Maar ik vermoed dat je op wat anders doelt.

Kijk, het aanvullen kan hier. 

Wim.Janssen
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

zojuist prive verstuurd. naar jou jacob

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 4590Posts
  • 379Oplossingen
  • 1875Likes

@Wim.Janssen ik heb de gegevens, bedankt. Daarbij is echt alles nageplozen maar nergens vind ik meer data of informatie.

Dus helaas, we moeten tot de conclusie komen dat de gegevens echt weg zijn. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic