1
Vraag
2
Reageer en help mee
KC1973

Level 6
  • 125Posts
  • 2Oplossingen
  • 14Likes

Daar gaan we weer

Mijn topic is gesloten omdat ik van ellende niets meer meldde, maar vanaf deze week is het weer doffe ellende. De hele week valt de verbinding weg en nu zelfs tv ook.

 

ziggo HD stuurt je met een  kluitje in het riet en wil weer een monteur sturen….nr 10!!! Zou dat worden.

 

modem vol met T3 en uncorrectables….

hele straat zonder internet en tv.

ziggo doet niets. Wordt ook geen enkele moeite genomen om verder te kijken.

zucht! 

sorry moet het even kwijt . Ga nu maar even sporten.

 

foto is upstream 18 min online. In  de downstream meer uncorrectables dan correctables.

IMG_0249.jpeg

 

 

Vorig topic;

https://community.ziggo.nl/t5/Archief/Uploadsnelheid-traag-lt-25Mbps-download-Ok/m-p/1345104#M616715

5 Reacties 5
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 76367Posts
  • 5203Oplossingen
  • 22510Likes

Een Ziggo forum medewerker komt hier binnen afzienbare tijd langs om naar je probleem te kijken en de nodige stappen te zetten.

KC1973
Topicstarter
Level 6
  • 125Posts
  • 2Oplossingen
  • 14Likes

Alles nog steeds zwart in de hele straat.

T komt niet aan hij Ziggo. 

KC1973
Topicstarter
Level 6
  • 125Posts
  • 2Oplossingen
  • 14Likes

Ziggo erkent nu al dat er een grotere storing is(weer).

ik heb de overstap naar fiber in gang gezet en ga de buren daar ook bij helpen.

 

jammer, en dat meen ik echt, dat Ziggo niet in staat is stabiel te leveren.

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 4446Posts
  • 588Oplossingen
  • 2231Likes

Hi @KC1973,

Het spijt me te moeten lezen dat je eergisteren en óók vandaag werd geraakt door een algemene storing in je buurt. T4 meldingen komen inderdaad voor bij blokstoringen. Inmiddels hebben de monteurs het probleem verholpen en ik vertrouw er dan ook op dat het structureel is opgelost.

Mocht je onverhoopt toch nog tegen problemen aanlopen, schroom niet om te reageren.

KC1973
Topicstarter
Level 6
  • 125Posts
  • 2Oplossingen
  • 14Likes

Dank voor je reactie.

ik heb inmiddels een overstap in gang gezet.

ik heb te vaak verstoringen bij Ziggo en elke keer moet je dezelfde frustratie door.

ik geef het dus op en hoop maar dat glasvezel meer stabiliteit geeft.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic