1
Vraag
2
Reageer en help mee
FamHoek

Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

DNS server kunnen instellen op Connect Box

Ik begrijp van de support van Ziggo, dat de Connect Box geen instellingsmogelijkheid heeft mbt welke DNS-servers via DHCP worden uitgegeven naar de clients.

Ook zijn er voldoende mensen die dit ook een probleem vinden.

Instellingen van de Connect Box? - Ziggo Community

Opgelost: Is het mogelijk om de DNS aan te passen in de conn... - Ziggo Community

Daarbij geven diverse mensen ook aan dat er vanuit de hardware wel mogelijkheden in de Connect Box zitten, maar dat die zijn uitgezet:

https://tweakers.net/pricewatch/789051/ziggo-connect-box/reviews/

@Ziggo graag zou ik (en vele andere gebruikers) graag zien dat dit in ieder geval in te stellen is.

4 Reacties 4
Ronihd

Level 18
T.E.A.M.
  • 8074Posts
  • 306Oplossingen
  • 3081Likes

@FamHoek  schreef:

Ik begrijp van de support van Ziggo, dat de Connect Box geen instellingsmogelijkheid heeft mbt welke DNS-servers via DHCP worden uitgegeven naar de clients.

Ook zijn er voldoende mensen die dit ook een probleem vinden.

Instellingen van de Connect Box? - Ziggo Community

Opgelost: Is het mogelijk om de DNS aan te passen in de conn... - Ziggo Community

Daarbij geven diverse mensen ook aan dat er vanuit de hardware wel mogelijkheden in de Connect Box zitten, maar dat die zijn uitgezet:

https://tweakers.net/pricewatch/789051/ziggo-connect-box/reviews/

@Ziggo graag zou ik (en vele andere gebruikers) graag zien dat dit in ieder geval in te stellen is.

Ik zal deze vraag  "extra "  onder de aandacht brengen van het moderatie team en die zullen dan een antwoord geven 😉 

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8052Posts
  • 949Oplossingen
  • 3472Likes

Hi @FamHoek,

De wens is bekend, ik heb het naar aanleiding van je bericht opnieuw onder de aandacht gebracht bij de verantwoordelijke afdeling, maar meer valt daar helaas niet over te zeggen op dit moment.

FamHoek
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Bedankt in ieder geval

TheNeut

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nog steeds niet mogelijk gemaakt dus.... 😞

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic