1
Vraag
2
Reacties
ing.Mitch

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

DNS conflict ziggo connectbox???

Hi community,

Ik heb sinds korte tijd een netwerkprobleem met een aantal van mijn apparaten. Via de wifi lukt het mij niet om nieuwsapps normaal te gebruiken en bankieren apps werken helemaal niet meer. Het signaal is in orde en ook de downloadsnelheid over wifi en bekabeld is OK.

 

Mijn vraag is kan dit komen vanuit een dns conflict in de modem? Ik heb zelf geen mogelijkheid om het dns aan te passen in het modem. De klantenservice is niet bekend met mijn probleem en kan mij dan ook niet verder helpen. Mijn ziggo modem TG2492LG-ZG is up-to-date en de status is in orde.

 

Wie kan mij verder helpen?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
tobiastheebe

Level 20
T.E.A.M.
  • 31064Posts
  • 2180Oplossingen
  • 15501Likes

Op welk(e) soort(en) apparaten ervaar je dit probleem? Kun je de DHCPv6-server van de modemrouter instellen op 'stateful' en controleren of dit verbetering oplevert?

Bekijk in context

3 Reacties 3
tobiastheebe

Level 20
T.E.A.M.
  • 31064Posts
  • 2180Oplossingen
  • 15501Likes

Op welk(e) soort(en) apparaten ervaar je dit probleem? Kun je de DHCPv6-server van de modemrouter instellen op 'stateful' en controleren of dit verbetering oplevert?

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Kun je hier de 1e 6 cijfers plaatsen van je IP adres? What Is My IP? Quickly See My IP Address

ing.Mitch
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ik ervaarde dit probleem op mijn android telefoons. Niet via windows. Het probleem is hiermee wel opgelost gelukkig!

 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic