Sinds enige tijd heb ik de DEC M4, prima spul en WiFi werkt lekker snel in het hele huis. Sinds kort krijg de volgende melding bij "Wilt u de WiFi diagnose uitvoeren" Bij netwerkbeveiliging staat "niet beveiligd en risico op DNS-hijacking"
Ik heb WPA2-PSK [AES] als beveiliging en een 14 karakters wachtwoord.
Iemand bekent met dit probleem?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
staat de Deco m4 in router of acces point mode? en welke dns server gebruik je
@anoniemforum schreef:staat de Deco m4 in router of acces point mode? en welke dns server gebruik je
je moet de deco sowieso in acces point zetten toch? dat is toch beter althans ik heb hem toen in acces point mode gezet.
Beste @Real,
Ik heb begrepen dat dit een probleem in de Deco App is en TP-Link bezig is met een nieuwe update.
Echter dient dit dan op meerdere aparaten exact dezelfde melding te geven.
Mocht het zo zijn dat dit niet het geval is, dan is er mogelijk meer aan de hand.
MVG
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.