AntonioniTheFir
Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

DMARC validation failed

Al mijn gmail wordt automatisch doorgestuurd naar mijn ziggo e-mail. Ik gebruik MS Outlook 2010 op de laptop en Mail op mijn iPhone.
Sinds enige tijd krijg ik bij de afzenders Apple en Bol.com een "Delivery Status Notification (Failure)". De reactie van de externe server (van Ziggo in dit geval) was: 554 5.2.0 MXIN603 DMARC validation failed. In de details staat bij beveiliging "Standaardversleuteling (TLS)".
Het failurebericht wordt alleen afgeleverd in mijn Gmail.
Wie weet hiervoor een oplossing?
1 Reactie 1
hanh
Oud Community-lid
  • 17054Posts
  • 660Oplossingen
  • 3448Likes

Gmail kan niet afleveren bij Ziggo en geeft geen Forward naar je Ziggo Account van
de "Delivery Status Notification (Failure)".
De fout zit waarschijnlijk bij het Ziggo Mail systeem. Daar is wel eens meer iets mee mis.

Draai het om: Forward Ziggo Mail naar je Gmail Account.
Als je bv later overstapt naar KPN met een glasvezel-abo, dan is dat voor het bijgeleverde KPN Email Account meteen ook easy does it geworden. Toch?

Gr Han

Uitgelicht topic