Hallo, ik wil graag het subnet en het start adres van de DHCP server op mijn lokale netwerk aanpassen.
van 192.168.178.x naar 192.168.2.40 i.v.m. met diverse apparaten met een vast adres in mijn netwerk.
Is dit mogelijk met een software wijziging?
Opgelost! Ga naar oplossing.
@MarcW66 Welkom op de Community! Hier help ik je graag mee verder. Voordat ik verder kan, moet je modem wel administratief actief zijn. Dat laatste lijkt niet helemaal lekker te noemen. Zoe zie ik 2 klantnummers waar 2 bestellingen op lopen. Je hebt zojuist inmiddels contact gehad waarbij er 1 van de 2 is opgezegd.
Nu moeten we nog wel juist administratief handelen om de juiste apparatuur administratief in te regelen. Wil je in een privébericht je klantnummer, serienummer modem + serienummer(s) mediaboxen delen?
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Een moderator kan je hier wellicht bij helpen en komt binnenkort (werkdagen) langs dit topic.
@MarcW66 Welkom op de Community! Hier help ik je graag mee verder. Voordat ik verder kan, moet je modem wel administratief actief zijn. Dat laatste lijkt niet helemaal lekker te noemen. Zoe zie ik 2 klantnummers waar 2 bestellingen op lopen. Je hebt zojuist inmiddels contact gehad waarbij er 1 van de 2 is opgezegd.
Nu moeten we nog wel juist administratief handelen om de juiste apparatuur administratief in te regelen. Wil je in een privébericht je klantnummer, serienummer modem + serienummer(s) mediaboxen delen?
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.