Opgelost! Ga naar oplossing.
Dan werkt ie uitstekend!!
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
hanh wrote:
Sluit 'm voor een test op je netwerk aan met een UTP-kabel.
Dan werkt ie uitstekend!!
hanh wrote:Dan werkt ie uitstekend!!Ok. De Streamium doet het dus nog prima.
Dat weten we nu.
Je kunt misschien besluiten hem voortaan bekabeld aangesloten te houden.........
Het kan zijn dat er tgv externe factoren er wat mindere 2.4 Ghz Wifi is ontstaan in de buurt van de Streamium.
Daardoor kan een wireless verbinding wegvallen, met de foutmelding als gevolg.
Daar is wellicht iets aan te verbeteren.
Bekijk dit eens:
https://community.ziggo.nl/internetverbinding-102/valt-je-wifi-weg-lees-dit-topic-22640
Voor onderzoek kan een Wifi Analyzer App op een mobiele telefoon een handig hulpmiddel zijn: Android iOS
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.